Piața auto va avea de suferit din cauza unei decizii pe care Parlamentul European a luat-o în urmă cu ceva timp. Atât mașinile diesel, cât și cele pe benzină vor fi eliminate treptat.Propunerea Comisiei Europene fost aprobată în urma unor îndelungi discuții, iar atât conducătorii auto cât și fabricanții de autovehicule vor fi nevoiți să se conformeze.
Vânzarea mașinilor pe motorină și benzină, interzisă
Decizia ar trebui să intre în vigoare începând cu 2035, când producătorii și șoferii vor fi nevoiți să renunțe la autovehicule. Motivul care stă în spatele acestei prevederi este reducerea emisiilor de CO2 din atmosferă. Deputații europeni sunt de părere că ar trebui construite și comercializate mult mai multe autovehicule care să nu mai afecteze clima din toată Europa. Schimbările climatice i-au făcut pe cei de la conducere să caute cât mai multe soluții pentru a evita o catastrofă. Încălzirea globală este un subiect foarte discutat în ultima vreme, tocmai de aceea se încearcă pe cât posibil găsirea unor soluții pentru fiecare problemă. Până în 2035 se presupune că producătorii au suficient timp pentru a construi mașini mici, precum și autovehicule comerciale, care să aibă 0 emisii de CO2.
Schimbările climatice i-au făcut pe cei de la conducere să caute cât mai multe soluții pentru a evita o catastrofă. Încălzirea globală este un subiect foarte discutat în ultima vreme, tocmai de aceea se încearcă pe cât posibil găsirea unor soluții pentru fiecare problemă. Până în 2035 se presupune că producătorii au suficient timp pentru a construi mașini mici, precum și autovehicule comerciale, care să aibă 0 emisii de CO2.
Poluare redusă semnificativ
Prin votul de miercuri s-a pus capăt și încercărilor făcute de unii europarlamentari de a schimba ținta de reducere a noxelor de la 100% la 90%. Reuters menționează că legea nu e încă definitivă, dar exprimă poziția Parlamentului European în negocierile viitoare cu țările UE privind forma sa finală. Urmează o altă lege care va obliga țările UE să instaleze milioane de încărcătoare electrice pentru autovehicule. Jan Huitema, negociator principal al Parlamentului European pentru această lege, a menționat: „Achiziționarea și conducerea mașinilor cu emisii zero va deveni mai ieftină pentru consumatori”.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
- Cine a fost iubirea secretă a lui Toma Caragiu. Din cauza ei actorul a intrat în depresie și a stat închis în bibliotecă zile la rând
- România e cu un pas înainte față de țările Schengen. Despescu: Toți apreciază modelul românesc. Suntem bifați ca model de urmat / video
- Corneliu Ștefan: În Dâmbovița s-au pornit motoarele în cel mai mare proiect cu fonduri europene din istoria Regiunii Sud-Muntenia
- Air Schengen și nu prea. Românii, controlați pe aeroporturile din Paris și Viena. Klaus Iohannis anunță "o discuţie foarte serioasă"
- Răsturnare de situație la înmormântarea lui Costel Corduneanu. Ce a decis familia pentru cel supranumit „Stăpânul Moldovei“
- Naty Badea: Nu mai este de trăit în Italia. Mie îmi este foarte teamă chiar și să merg pe stradă
- Orașul din România unde nu există ambuteiaje. Titi Aur: De ce se circulă extraordinar, în ciuda faptului că e foarte aglomerat / video
- Visul gălățenilor a devenit realitate. A fost lansată nava de pasageri
- Tânărul întors din Olanda care și-a deschis grădină cu lalele pe 2.000 de mp. Accesul pentru public este liber, iar ședința foto profesională e inclusă
- Scenariul lui Adrian Năstase privind războiul din Ucraina / video
- Nu e perioada planurilor. Daniela Simulescu: Să nu te superi că lucrurile nu ies cum ai visat azi-noapte!
- Cum a ajuns obez un copil de mare sportiv. Psiholog: Și-a arătat trei traume din două propoziții
- Sectorul 1, după ce Clotilde a promis creșe, grădinițe și școli: 800 de copii au rămas de din afară