Campania de marketing susţine strategia companiei de a oferi cele mai bune experienţe de conectivitate și divertisment clienţilor şi adresează multiplele schimbări în stilul de viață al consumatorilor și în interacțiunea lor cu tehnologia. Astfel, comunicarea reflectă rolul emoțional pe care UPC îl are în viața clienților, fiind alături de ei în momentele petrecute alături de familie și prieteni, acasă sau la distanță, prin intermediul serviciilor digitale.
Compania lansează şi o nouă promisiune de valoare pentru clienţi - HAPPY HOME® - care reuneşte cele mai noi tehnologii şi servicii digitale UPC ce conectează întreaga casă: viteze de internet de până la 500 Mbps în toată aria de acoperire, cea mai bună experienţă Wi-Fi cu modemul CONNECT BOX şi experienţa de televiziune de ultimă generaţie oferită de HORIZON.
"La UPC, inovăm şi investim în permanenţă pentru a-i conecta pe clienții noștri cu cei dragi și a le oferi conținutul preferat. Noua strategie de comunicare și promisiunea pentru clienți consolidează poziția noastră la nivelul pieței, într-o lume în continuă schimbare în care timpul liber este tot mai limitat – prin produsele și serviciile noastre de ultimă generație le asigurăm clienților cea mai bună conexiune de internet, oriunde în casă și cea mai bună experiență de divertisment pentru momente memorabile alături de familie și prieteni. Astfel, prin intermediul promisiunii Happy Home® venim cu o nouă experiență pentru clienții noștri. Schimbarea va fi vizibilă în toate punctele de interacțiune cu UPC, în campaniile de comunicare, digital, retail, customer care și suntem încrezători că ne va aduce mai aproape de clienții noștri." a declarat Robert Redeleanu, CEO UPC România și UPC Ungaria.
[citeste si]
Cu o grafică mai simplă, colorată şi modernă, campania de identitate vizuală va fi vizibilă în toate mediile în care compania este prezentă. Startul este dat de noua campanie TV HAPPY HOME®, care va rula începând din 4 septembrie și va continua cu o prezență puternică în online, cinematografe, outdoor și magazinele UPC. Noul concept de magazine va fi prezent, începând cu luna septembrie, în magazinele UPC din orașele mari – București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Constanța, Ploiești urmând ca până la finalul anului toate cele peste 100 de magazine să aibă aceeași identitate vizuală.
UPC România introduce și noile pachete de servicii HAPPY HOME® - cu prețuri începând de la 49 lei - care conectează toată casa și oferă divertisment pentru întreaga familie: cu viteze de internet de 150 Mbps, 300 Mbps și 500 Mbps, Wi-Fi super rapid cu CONNECT BOX și programele TV preferate, oriunde, pe orice ecran cu funcția Replay. Mai multe detalii despre noile oferte pot fi accesate pe www.upc.ro.
Campania de repoziționare a brandului este o inițiativă desfășurată de Liberty Global în toate țările din Europa Centrală și de Est (CEE) în care compania este prezentă: România, Polonia, Ungaria, Cehia și Slovacia, construind astfel un brand unitar în întreaga regiune.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
- România e cu un pas înainte față de țările Schengen. Despescu: Toți apreciază modelul românesc. Suntem bifați ca model de urmat / video
- Corneliu Ștefan: În Dâmbovița s-au pornit motoarele în cel mai mare proiect cu fonduri europene din istoria Regiunii Sud-Muntenia
- Tânărul întors din Olanda care și-a deschis grădină cu lalele pe 2.000 de mp. Accesul pentru public este liber, iar ședința foto profesională e inclusă
- Scenariul lui Adrian Năstase privind războiul din Ucraina / video
- Ninge în mai multe zone din România. Imaginile zilei, cu pomii înverziți acoperiți de zăpadă, după temperaturi de peste 30°C / foto și video în articol
- Cine a fost iubirea secretă a lui Toma Caragiu. Din cauza ei actorul a intrat în depresie și a stat închis în bibliotecă zile la rând
- Răsturnare de situație la înmormântarea lui Costel Corduneanu. Ce a decis familia pentru cel supranumit „Stăpânul Moldovei“
- Salariu 1.000 de euro în țară sau 2.000 de euro în străinătate. Româncă: Știu că pare o nebunie sau o prostie ce zic / video
- Incident la metrou, la stația Piața Unirii, miercuri dimineață
- Documentul care a pregătit aderarea României la NATO. Adrian Năstase l-a arătat, în premieră, la DC News / Cum a fost „răsplătit” de Iohannis / video
- Hoteluri de 7 stele în România! Ministrul Economiei, anunț din Qatar despre investițiile în turism
- Abuzul economic în divorț. Psiholog: Îți ține banii și cardurile. Se asigură că nu vei avea bani de avocat
- Doi instructori auto englezi, fără cuvinte după ce au mers cu taxiul în București. „Au venit a doua zi și au făcut scandal”