Data publicării:
Universitățile australiene vor reveni la examenele cu „pix și hârtie”, după ce studenții au fost prinși folosind inteligența artificială pentru a scrie eseuri în locul lor
Universitățile australiene au fost forțate de împrejurări să schimbe modul în care susțin examenele și alte evaluări, pe fondul temerilor că studenții folosesc software-ul emergent de inteligență artificială (AI) pentru a scrie eseuri.
Instituțiile majore au adăugat noi reguli care afirmă că utilizarea AI este considerată plagiere, unii studenți fiind deja prinși folosind software-ul. Dar un expert în inteligență artificială a avertizat că universitățile se află într-o „cursă a înarmărilor” pe care nu o vor putea câștiga niciodată, scrie The Guardian.
ChatGPT, care generează texte despre orice subiect ca răspuns la o solicitare sau la o interogare, a fost lansat în noiembrie de OpenAI și a fost deja interzis pe toate dispozitivele din școlile publice din New York din cauza îngrijorărilor cu privire la „impactul negativ asupra învățării elevilor” și a potențialului pentru plagiat.
La Londra, un academician a testat-o și a transmis că răspunsul AI a fost „coerent și cuprinzător, ceva ce studenții nu reușesc adesea să realizeze”, adăugând că ar trebui să „seteze un alt tip de examen” sau să priveze studenții de acces la internet pentru examenele viitoare.
În Australia, cadrele universitare au invocat îngrijorări cu privire la capacitatea ChatGPT și a tehnologiilor similare de a evita software-ul anti-plagiat, oferind în același timp o scriere academică rapidă și credibilă.
Grupul celor Opt universități de top – cele mai importante universități de cercetare intensivă din întreaga țară – au declarat că au revizuit modul în care vor desfășura evaluări în acest an, datorită tehnologiei emergente.
Directorul executiv adjunct al grupului, dr. Matthew Brown, a declarat că instituțiile sale „abordează în mod proactiv” inteligența artificială prin educarea studenților, formarea personalului, reproiectarea evaluărilor și strategii tehnologice și alte strategii de detectare specifice.
„Universitațile noastre au revizuit modul în care vor desfășura evaluări în 2023, inclusiv examene supravegheate și o utilizare mai mare a examenelor și a testelor pe hârtie.
Reproiectarea evaluării este esențială, iar această activitate este în curs de desfășurare pentru universitățile noastre, în timp ce căutăm să venim cu un pas înainte față de inteligența artificială.”
Cea mai recentă politică de integritate academică a Universității din Sydney menționează acum în mod specific „generarea de conținut folosind inteligența artificială” ca formă de înșelăciune.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News