Două surse familiarizate cu acest subiect au declarat că noua metodologie ar putea însemna că unii constructori auto, care în 2021 au vândut în Europa aproape la fel de multe vehicule hibride plug-in ca și vehiculele electrice cu baterii (BEV), ar trebui să vândă mai multe BEV pentru a îndeplini obiectivele UE privind emisiile și a evita amenzi considerabile.
Testul revizuit va fi probabil aplicat începând cu aproximativ 2025, au declarat sursele.
Un oficial al Comisiei Europene a declarat că este în discuție o modificare a normelor de punere în aplicare a normelor de implementare a emisiilor poluante Euro 6, care revizuiește abordarea de testare - numită Worldwide Light Vehicles Testing Procedure (WLTP) - pentru a determina factorii de utilitate pe baza datelor din viața reală provenite de la indicatoarele de consum de combustibil, dar nu a fost în măsură să ofere mai multe detalii.
Modificarea ar urma să fie discutată de Grupul de lucru pentru autovehicule, format din părți interesate din industrie, guvern și asociații de consumatori, pe 9 februarie, a declarat oficialul, urmând ca o decizie să fie luată în acest an.
Schimbarea testului pentru a reflecta mai bine emisiile din lumea reală susține consensul tot mai mare din rândul grupurilor de mediu și al autorităților de reglementare, conform căruia hibrizii plug-in nu sunt atât de ecologici pe cât se credea odată și nu ar trebui să fie tratați în mod egal cu vehiculele electrice cu baterii atunci când se elaborează politica de încurajare a electrificării.
Constructorii auto, care încă mai au probleme de imagine după scandalul Dieselgate din 2015, în care unii dintre ei au folosit software ilegal pentru a trișa testele de emisii, publică adesea rezultatele testelor de emisii la începutul anului. Cifrele oficiale nu sunt publicate de Comisia Europeană decât mai târziu.
Volkswagen, Mercedes-Benz, BMW și Renault au declarat că și-au îndeplinit obiectivele pentru 2021, susținute de vânzările record de vehicule electrice.
Țintele pentru 2021 erau de aproximativ 95g CO2/km, variind ușor, deoarece ținta fiecărui producător auto este ajustată în funcție de greutatea medie a vehiculelor sale, precizează Mediafax.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
- Plata pensiilor pentru luna mai. Daniel Baciu, șeful Casei de Pensii, precizări importante pentru pensionarii români
- Horoscop 23 aprilie: Balanță, Scorpion, Săgetător, Capricorn, Vărsător, Pești. Zodia care are probleme în familie. Mergi pe vârfuri!
- Scenariu de necrezut: Armate de gândaci cyborg controlați de la distanță. Ce spun cercetătorii japonezi
- Horoscop 24 aprilie: Berbec, Taur, Gemeni, Rac, Leu, Fecioară. Zodia care-și pierde controlul. Va fi foarte greu să-ți revii!
- 5 pași pentru un somn mai bun conform oamenilor de știință
- Efectele prafului saharian asupra sănătății. Beatrice Mahler: Cine trebuie să aibă grijă să nu iasă din casă
- Tabloul unei „femei necunoscute” păstrat la Cernăuți s-a dovedit a fi un portret extrem de valoros al Reginei Maria a României / foto în articol
- Judecătoarea din dosarul lui Vlad Pascu, autoarea unor gafe intolerabile, mută în fața presei. Tace mâlc
- Calcule electorale pentru Primăria București. Marele pierzător după retragerea lui Cîrstoiu. Chirieac: Va absorbi imediat o bună parte a electoratului său
- ANAF se pregătește să ia bani de la români. Ești bun platnic? Vin vești proaste. Anunțul lui Boloș: Cât va trebui să plătim
- Cum te autosabotezi fiind negativist. Psiholog: „Aoleu, dacă pățesc ceva? Nu o să fii niciodată fericit!”
- Cozi la spălătorii din cauza prafului saharian. E vreun pericol sau e doar un moft?
- E salvarea dependenților! „Am un comportament pe care vreau să-l elimin, nu pot, așa că optez la această metodă”