Prin această metodă, compania aviatică speră își recucerească clienții pierduți, în urma incidentelor din ultimele luni.
În plus, United Airlines susține că vor lua măsuri pentru a evita situațiile în care același loc să fie rezervat și achiziționat de mai multe persoane simultan, îmbunătățind, astfel, calitatea zborului.
”Telul nostru este să reducem incidentele involuntare ale îmbarcării aproape de zero, pe cat posibil, devenind o companie focusată pe clienții săi", a declarat un reprezentant al companiei aeriene.
Recent compania a fost implicată în două scandaluri. Un bărbat a fost înțepat de un scorpion în timpul zborului. Un alt caz care a scandalizat a fost cel al doctorului târât de membrii echipajului pentru că nu a dorit să părăsească locul pe care-l plătise.
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
- Prinţul Harry se întoarce în Anglia
- Fructul pe care japonezii îl mănâncă pentru a-și proteja memoria
- Horoscop Berbec, Taur, Gemeni, Rac. Zodia care primeşte "un strop suplimentar de carismă"
- Situaţia în care mulţi şoferi se încurcă. Cine are prioritate la intrarea pe banda din mijloc pe o şosea cu trei benzi pe sens
- SUA încetează furnizarea de rachete Patriot către Ucraina: Spania și Japonia intervin
- Incendiu puternic în zona Aviației din Capitală / Galerie foto - video. Update: A fost emis RO-ALERT
- Ministra Muncii: România s-a angajat că va renunţa la posibilităţile de pensionare anticipată
- Primăria Deva cere daune materiale și morale pentru zilele în care telecabina care urcă pe Dealul Cetăţii nu a mers
- Programul Casa Verde Fotovoltaice, deblocat. Laurențiu Neculaescu (AFM): Documentul care e obligatoriu la decontare / video
- Florin Piersic a fost operat de urgență. Medicii i-au descoperit o infecție la genunchi