Unilever, obiectiv URIAȘ pentru vânzările produselor din carne bazată pe plante
Unilever și-a setat un obiectiv de 1 miliard euro pentru vânzările de mâncare pe bază de plante prin cele mai cunoscute branduri ale sale, în încercarea de a capitaliza numărul tot mai mare de oameni care își reduc consumul de carne și lapte.
Conform The Guardian, creșterea de cinci ori estimată în următorii 5-7 ani va fi condusă de noi produse de la The Vegetarian Butcher, o etichetă care garantează că produsul e fără carne, dar și de înghețata și maioneza fără lactate de la Ben & Jerry’s, Hellmann’s, Magnum și Wall’s.
„În poziția uneia dintre cele mai mari companii alimentare din lume, avem rolul vital de a încerca să transformăm sistemul global mondial. Nu noi decidem ce vor mânca oamenii, dar noi decidem să facem opțiuni mai sănătoase pe bază de plante tot mai accesibile. Acestea sunt obiective îndrăznețe care demonstrează dedicarea noastră pentru a fi o forță a binelui”, a transmis președintele diviziei alimentare a Unilever, Hanneke Faber.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News