Data publicării:

Unilever interzice cuvântul „normal” pe produsele de îngrijire personală

Autor: Neagoe Narcis-Florentin | Categorie: Stiri
WhatsApp
Foto: Pixabay. Imagine cu rol ilustrativ
Foto: Pixabay. Imagine cu rol ilustrativ

Compania Unilever va renunța la cuvântul „normal” care apare pe produsele sale de înfrumusețare/îngrijire personală și va interzice editarea excesivă a fotografiilor modelelor de pe ambalaje.

Conform BBC, mesajul a fost comunicat prin intermediul directorului diviziei de îngrijire personală, Sunny Jain. Acesta a explicat că interdicția de a folosi cuvântul „normal” va fi valabilă pentru „forma, mărimea sau proporțiile corpului și pentru culoarea pielii”. Firma fusese acuzată în trecut că a promovat stereotipuri despre pielea închisă la culoare.

„Știm că dacă scoatem «normal» de pe produsele și ambalajele noastre nu o să rezolvăm în totalitate problema, dar este un pas important înainte”, a transmis Jain. În plus, Unilever a promis că va crește numărul de reclame care includ persoane din grupuri în general subreprezentate și că va folosi ingrediente mai naturale și biodegradabile în gama de produse de înfrumusețare.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel