Conform BBC, mesajul a fost comunicat prin intermediul directorului diviziei de îngrijire personală, Sunny Jain. Acesta a explicat că interdicția de a folosi cuvântul „normal” va fi valabilă pentru „forma, mărimea sau proporțiile corpului și pentru culoarea pielii”. Firma fusese acuzată în trecut că a promovat stereotipuri despre pielea închisă la culoare.
„Știm că dacă scoatem «normal» de pe produsele și ambalajele noastre nu o să rezolvăm în totalitate problema, dar este un pas important înainte”, a transmis Jain. În plus, Unilever a promis că va crește numărul de reclame care includ persoane din grupuri în general subreprezentate și că va folosi ingrediente mai naturale și biodegradabile în gama de produse de înfrumusețare.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
- De ce militarii și oamenii cu handicap nu au primit „pensia” înainte de Paște 2024. Unde s-a produs confuzia
- Motivul pentru care o tânără a refuzat să mai plătească la casele self-pay din supermarket / video
- "Femeile din România și cele din Italia sunt foarte diferite”. Designerul Giulia Rossignoli dă cărțile pe față: E total invers
- Adio, mașini în București? Ce spune Nicușor Dan
- BANCUL ZILEI: Rețeta ciorbei de burtă
- Ieșirea din scenă a lui Klaus Iohannis: pas cu pas, spre scenariul lansat în DCNews în decembrie 2023
- BANCUL ZILEI: Secretul ascuns al limbii române
- Riscurile la care ne expunem când facem cumpărături de pe Shein și Temu
- Friptură de miel, ideală de Paște 2024. Rețeta secretă a pilotului Osiceanu. Invitații tăi vor fi încântați
- Lui Mihai Mărgineanu nu i-a venit să creadă ce a văzut în Vama Veche / foto în articol