Data publicării:

UniCredit Bank, mesaj pentru clienții în criza COVID - 19

Autor: DCNews Team | Categorie: Economie
WhatsApp

UniCredit Bank a luat recent măsuri adaptate situației care să garanteze o acoperire națională pentru serviciile sale bancare.

Începând cu data de 23 martie a.c. și până pe 17 aprilie 2020, pentru o parte dintre sucursalele UniCredit Bank programul de lucru cu publicul se va desfășura între orele 10:00 – 16:00, cu o pauză de prânz în intervalul orar 13:00 - 13:30. Restul sucursalelor băncii își vor continuă activitatea conform programului actual: între orele 09:00 – 17:00, cu o pauză de prânz în intervalul orar 13:00 - 13:30.

UniCredit Bank solicită clienților care merg în sucursale să respecte indicațiile personalului privind accesul în locații și, de asemenea, să păstreze o distanță de minim un metru și jumătate față de alte persoane.

UniCredit se preocupă în mod continuu să asigure disponibilitatea prin canale alternative la distanță a principalelor servicii bancare. Clienții noștri pot solicita în mod gratuit orice informații despre produsele și serviciile băncii și pot efectua operațiuni bancare ușor, rapid și sigur, prin canalele electronice pe care le punem la dispoziție, incluzând: Mobile și Online Banking - pentru persoane fizice, BusinessNet - pentru persoane juridice.

Lista sucursalelor UniCredit Bank și programul actualizat de lucru cu publicul este disponibilă pe www.unicredit.ro, în secțiunea "Sucursale și ATM-uri" și în secțiunea dedicată www.unicredit.ro/covid-19.

UniCredit Bank oferă măsuri personalizate de suport clienților săi care întâmpină dificultăți

 

”UniCredit depune toate eforturile pentru a se asigura că serviciile bancare esențiale sunt disponibile prin intermediul canalelor la distanță. Astfel, clienții noștri pot primi în mod gratuit toate informațiile relevante cu privire la produsele și serviciile deținute și pot realiza toate operațiunile de bază într-un mod simplu, rapid și sigur prin mijloace electronice: Mobile și Online Banking, pentru persoane fizice, și BusinessNet pentru companii.

În același timp, UniCredit  a implementat un set de măsuri menite să ajute clienții pe parcursul acestei perioade dificile, care pot presupune, în funcție de solicitarea clienților persoane fizice și de fiecare situație în parte, inclusiv amânarea ratelor la credite. În acest sens, clienții care deja parcurg o perioadă dificilă cauzată de contextul actual pot să contacteze UniCredit la numărul de telefon 021.200.20.80, de luni până vineri, între 9.00 – 17.00.

Pentru clienții IMM cu facilități de credit în derulare, care sunt temporar afectați de Covid-19 și vor solicita suport, UniCredit a implementat un flux rapid de decizie pentru a găsi cea mai potrivită soluție, în termene scurte.

În condițiile în care autoritățile sanitare recomandă limitarea interacțiunilor cu alți oameni la acelea care sunt strict necesare, UniCredit Bank recomandă la rândul său clienților săi, în mod ferm, utilizarea canalelor la distanță disponibile, plățile prin intermediul Apple Pay sau cu cardurile contactless și evitarea pe cât posibil a folosirii numerarului. Totuși, clienții care au neapărată nevoie să retragă numerar beneficiază, începând din data de 18 martie, de retrageri gratuite la întreaga rețea națională de ATM-uri (inclusiv ATM-uri care nu aparțin UniCredit), opțiune disponibilă tuturor clienților persoane fizice deținătoare de carduri de debit emise de bancă”, a transmis UniCredit Bank.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel