Data publicării:
Un turist a rămas în pană cu mașina electrică în mijlocul pustiului. Mai mulţi mineri l-au ajutat
Vehiculul electric al unui nefericit turist din Washington, DC a rămas fără baterie în mijlocul unui drum îndepărtat din Virginia de Vest, vineri. Din fericire, câțiva samariteni buni au fost prin apropiere și l-au salvat pe călătorul rămas în impas.
Unele imagini valorează cât o mie de cuvinte. Secvența evenimentelor a fost povestită de senatorul de stat al comitatului Tucker Randy Smith (R) pe Facebook și ar fi avut loc lângă o mină de cărbune de pe drumul de acces Mettiki Coal U.S. 48, la câțiva mile în afara Davis, Virginia de Vest.
”Astăzi, la mina noastră de lângă Coridorul H, o mașină electrică de la DC a rămas fără baterie la intrarea pe drum în mină”, a scris Smith.
Senatorul de stat a remarcat că vehiculul a rămas blocat în mijlocul drumului, ceea ce a însemnat că salvatorii au trebuit să acționeze rapid pentru a nu împiedica traficul.
Pe măsură ce câțiva mineri care lucrau la acea mină din apropiere au venit să asiste, s-a dat seama curând că vehiculul nu poate fi deplasat de un camion de remorcare, deoarece partea de jos a mașinii era din plastic și nu avea de ce să se agațe.
Cu puține opțiuni rămase, minerii de cărbune împreună cu șoferul au împins autovehicolul până la mină, unde turistul a putut să iși reîncarce mașina.
”Dacă te uiți cu atenție, poți să vezi stocul nostru de cărbune și mașina în fundal”, a remarcat Smith, făcând referire la cei cinci mineri și șoferul care sunt văzuți împingând vehiculul într-o fotografie.
În timp ce vehiculele electrice au simbolizat recent o trecere elitistă de la resursele naturale de energie, cum ar fi cărbunele, gazele naturale și petrolul, către surse de energie regenerabilă, putem spune că această narațiune a fost lăsată deoparte vineri
”Acest lucru arată doar că minerii sunt oameni buni și vor face tot posibilul pentru a ajuta pe oricine prieten sau dușman”, a spus Smith.
Smith a adăugat că unul dintre bunii samariteni i-a dăruit șoferului D.C. o plăcuță de înmatriculare cu inscripția ”Prietenul Cărbunelui” pe care să o ia acasă cu el.
View this post on Instagram
Citește și:
Mașina electrică, mai poluantă decât o mașină obișnuită? Iuliean Horneţ: Dacă energia e produsă pe bază de cărbuni...
Iuliean Horneț a avut un dialog cu jurnalistul Răzvan Dumitrescu despre creșterea prețului la pompă și poluarea cu CO2 pe care mașinile clasice, respectiv cele electrice o emit:
„Se urmărește cumva reducerea mobilității prin prețul la pompă, ca să scăpăm de amprenta de CO2?“, a întrebat Răzvan Dumitrescu.
„N-are nicio legătură. Amprenta de CO2, astăzi, nu mai e taxabilă nicăieri. Există toate reglementările de trecere pe energie electrică, pe mașini electrice“, a spus inventatorul.
„Dacă un sfert dintre mașini ar fi electrice, am avea energia necesară să le încărcăm? Cu ce am produce noi energie pentru a încărca mașinile electrice“, a întrebat Răzvan Dumitrescu.
„Nu am avea energia necesară. Am putea să o producem, însă, cu biomasă electrizată. Putem să reducem și mașinile electrice și să le trecem pe biocombustibil“, a răspuns Iuliean Horneț.
„Păi și de ce nu facem asta?“, a întrebat jurnalistul.
„A făcut acest lucru Brazilia, face metanol“, a spus inventatorul, după care Răzvan Dumitrescu a spus că și Paraguay a făcut același lucru, care „lucrează numai cu biocombustibil pe toate utilajele agricole.“
„Se poate, numai să se vrea. China, de exemplu, a redus toate fondurile pentru mașini electrice și trece pe biometanol“, completat Iuliean Horneț.
Citește mai mult AICI.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News