Data publicării:

Un serial TV realizat de creatorii "Game of Thrones" va fi lansat pe Netflix în martie 2024

Autor: Dana Mihai | Categorie: Lifestyle
WhatsApp
Foto: Freepik
Foto: Freepik

Netflix mizează pe un nou serial TV realizat de creatorii superproducţiei "Game of Thrones" ("Urzeala Tronurilor") pentru a-şi menţine dominaţia în universul platformelor de streaming şi în 2024, a anunţat joi compania americană, care a dezvăluit programul lansărilor sale din acest an, informează AFP.

În serialul "The Three-Body Problem", disponibil începând din 21 martie şi adaptat dintr-o populară serie literară din China, o lume paralelă a oamenilor creează legături cu o societate extraterestră.

Este o frescă "jumătate thriller, jumătate SF", a declarat Bela Bajaria, directoarea de conţinuturi de la Netflix, în timpul unei prezentări pentru presă la Los Angeles.

Noul serial TV, cu o intrigă plasată în Londra zilelor noastre, este realizat de David Benioff şi D.B. Weiss, creatorii superproducţiei "Game of Thrones", un imens succes al postului HBO din anii 2010, ce prezenta o lume fictivă marcată de dragoni, relaţii sexuale şi intrigi politice.

Un alt serial-eveniment prevăzut în programul pe 2024 al platformei Netflix este cel de-al doilea sezon din "Squid Game". Acest serial TV, o denunţare sud-coreeană sumbră şi violentă a derapajelor capitalismului, în care mai mulţi concurenţi se ucid între ei în timpul unor jocuri de copii pline de cruzime în speranţa de a câştiga milioane de dolari, a fost una dintre cele mai populare producţii pe platforma americană.

Pe lista lansărilor din 2024 figurează şi o adaptare columbiană a romanului "Un veac de singurătate" al scriitorului Gabriel Garcia Marquez şi o miniserie TV despre Ayrton Senna, legendarul pilot brazilian de Formula 1.

"Nicio companie de divertisment nu a avut această ambiţie în programul său, cu atât de multe gusturi, culturi şi limbi străine. Niciodată", a declarat Bela Bajaria, răspunzând unor critici despre abundenţa catalogului Netflix, care ar face "dificilă înţelegerea" strategiei sale.

Netflix a început în forţă anul 2024, anunţând cu ocazia publicării rezultatelor sale trimestriale că a câştigat peste 13 milioane de abonaţi suplimentari în perioada sărbătorilor de iarnă, ajungând la un total de 260 de milioane.

Această creştere se datorează în special politicii sale mai stricte privind schimbul de parole între utilizatori şi lansării unui abonament mai ieftin ce include reclame. 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel