TVR visează la publicitate fără rating.Cum se apropie Lăzescu de faliment
Data publicării:
Autor: DCNews Team
WhatsApp

Televiziunea publică își propune să scoată 14 milioane de euro din publicitate, în 2012, după trei ani în care veniturile Dezastrul economic a fost pus de Consiliul de Administrație pe seama firmei care vindea publicitatea TVR, contractul cu aceasta fiind denunțat în septembrie, anul trecut. Conducerea TVR anunța că se gândește la ”internalizarea” acestui serviciu, bazându-se pe un specialist de renume care va gestiona vânzările de publicitate. Astfel, problema a fost încredințată Ancăi Gheorghe. După doar câteva luni, conducerea TVR s-a sucit și a decis organizarea unei proceduri de selecție a firmei care să distribuie publicitatea TVR, deci revenirea la externalizare.

La licitație s-au înscris  Regiile Cable Direct, DBV Media House și Clir Media, ca și asocierea Midas Media - New Line Media. În condițiile în care principala emisiune de știri a zilei, ca și multe dintre emisiuni sunt plasate în jurul unui punct de rating, planurile TVR nu par realiste. Mai degrabă, licitația ar putea fi un ultim contract încredințat de actuala conducere. Discutarea în parlament a raportului TVR va duce la demiterea actualului președinte, Alexandru Lăzescu, iar din surse DCNews acest proces ar putea avea loc în luna iunie.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?
pixel