Data actualizării:
Data publicării:

Turist, interzis într-un hotel din Olanda pentru că este român. Platforma de rezervări ar fi renunțat la colaborarea cu hotelul respectiv

Autor: Doinița Manic | Categorie: Lifestyle
WhatsApp
Turistul căruia i-a fost refuzată cazarea într-un oraș din Olanda pentru că este român: O victorie mică a avut loc astăzi, chiar dacă gustul ei este extrem de amar / Foto: Pixabay, de Michael Bußmann
Turistul căruia i-a fost refuzată cazarea într-un oraș din Olanda pentru că este român: O victorie mică a avut loc astăzi, chiar dacă gustul ei este extrem de amar / Foto: Pixabay, de Michael Bußmann

Turistul căruia i s-a refuzat cazarea într-un oraș din Olanda pentru că este român spune că platforma de rezervări online a renunţat la colaborarea cu unitatea respectivă de cazare.

Alexandru Hegyi, românul al cărui caz a devenit de notorietate după ce i-a fost refuzată cazarea la un hotel din Tilburg, Olanda, din cauza naţionalităţii sale, susţine că a primit un mesaj din partea platformei de rezervări prin care Booking anunţă că a renunţat la colaborarea cu acel hotel. De altfel, unitatea de cazare nu mai poate fi găsită la o căutare pe platforma respectivă, scrie Ziarul de Iași.

VEZI ȘI: Unui turist i s-ar fi refuzat cazarea într-un oraș din Olanda pentru că este român. "M-au tratat ca pe un infractor"

"O victorie mică a avut loc astăzi, chiar dacă gustul ei este extrem de amar Booking.com a îndepărtat numele proprietăţii de pe website-ul său până la finalizarea investigaţiei. În plus, Oficiul antidiscriminare din Olanda face propria anchetă", scrie Alexandru Hegyii pe Facebook.

Românul își va primi banii plătiți pe cazare înapoi

Românul ataşează un mesaj despre care susţine că l-a primit din partea platformei de rezervări online, prin care aceasta îşi exprimă regretul pentru ”experienţa atroce” de care turistul a avut parte. Booking precizează, în mesajul publicat de Hegyii, că a suspendat hotelul de pe site şi că nu este de acord cu un astfel de comportament din partea partenerilor, clienţilor sau staff-ului. Platforma anunţă că îi va returna românului suma de 104,5 euro pe care o plătise pentru o noapte de cazare.

"Înţelegem cât de important este să fii respectat şi valorizat, fără a ţine cont de diferenţele care îl fac pe fiecare individ unic", se mai arată în mesajul Booking.com publicat de Alexandru Hegyii.

Platforma de rezervări a transmis mesajul turistului român după ce acesta a scris şi a reclamat experienţa sa, în condiţiile în care rezervarea fusese făcută prin această platformă de rezervări. De altfel, pe site nu mai poate fi găsit hotelul care a refuzat românului cazarea din cauza naţionalităţii pe care o are.

Cine este Alexandru Hegyii

Românul Alexandru Hegyii a făcut o rezervare la un hotel din oraşul olandez Tilburgg, dar a fost contactat de către reprezentanţii hotelului şi anunţat că rezervarea i-a fost anulată din cauza naţionalităţii sale.

Alexandru Hegyii este cercetător ştiinţific, lucrează în domeniul arheologiei la Centrul de Studii pentru Asia de Sud-Est şi în prezent locuieşte la Kyoto, în Japonia.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel