Titi Aur: Ideal ar fi ca toţi şoferii din România să facă drift. Există, însă, CONDIŢII
Data actualizării:
Data publicării:
Autor: Florin Răvdan
WhatsApp
Fotografie creată de Vlad, de la Pexels
Fotografie creată de Vlad, de la Pexels
Şoferul unui Ferrari a fost aproape să lovească un bărbat în timp ce făcea drifturi în parcarea unui mall din Capitală. 

Trei persoane au sunat la 112 pentru a anunța evenimentul. Până să ajungă poliția, toți șoferii au plecat.

Șoferii care fac drifturi ilegale pot fi sancționați, în prezent, doar pentru deranjarea ordinii publice. Din 27 februarie însă, confrom noilor reglementări, aceștia pot rămâne fără permis de conducere pentru 30 de zile. VIDEO ESTE DISPONIBIL PE DIGI24

Titi Aur: Ideal ar fi ca toţi şoferii să facă drift

 

"Povestea asta este cu două tăişuri. Ideal ar fi ca toţi şoferii să facă şi drift. Asta înseamnă că înveţi să stăpâneşti maşina, să te joci cu ea. Mai ales când ninge, când e aderenţă scăzută. Al doilea tăiş este că asta trebuie să o faci într-un mediu foarte controlat, într-un loc destinat special pentru asta: autodrom, poligon, competiţie, ceva organizat. Când mă refer la siguranţă şi organizare, nu atât pentru că ai putea să loveşti maşina, ci pentru că ai putea lovi pe cineva. 

Când faci asta în parcarea unui mall, un loc bun pentru asta tocmai pentru că e mare, riscul este să loveşti pe cineva neavizat sau chiar să atragi pe cineva, pentru că aceste drifturi înseamnă spectacol. Ideal ar fi ca toţi şoferii să facă drifturi la un moment dat, dar numai în locuri special amenajate, unde siguranţa persoanelor, din maşină şi din afara ei, este asigurată. 

Eu nu sunt împotriva drifturilor, ci doar împotriva celor făcute pe drumuri publice sau în parcări", a declarat Titi Aur pentru DC NEWS. 

CITEŞTE ŞI Titi Aur: Nu poţi să mergi cu 50 km/h în România. Aproape imposibil să fii corect

Nu cu toate maşinile se pot face drifturi 

"Contează echiparea maşinii, dacă are sistem diferenţial pe spate care să permită drifturi. Sunt maşini cu care nu poţi face asta. Dacă nu a fost gândită şi pentru modul sport, sistemele ei te opresc din orice formă de a derapa. În principiu, faci drifturi cu o maşină care are tracţiune pe spate. Dacă faci cu o maşină cu tracţiune pe faţă, driftul se face cu spatele, dar asta presupune ştiinţă", a mai punctat Titi Aur.

CITEŞTE ŞI Ce faci dacă îți explodează cauciucul în mers. Titi Aur, reguli esențiale: Una este dacă a explodat cauciucul pe faţă, alta e pe spate

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?
pixel