Tinerii din România scriu, împreună, o poveste pentru #următorii100 de ani
Campania Coca-Cola, "România reimaginată de tineri", colectează mesajele tinerilor pentru a crea cea mai amplă poveste colectivă despre viitorul României.
Coca-Cola sărbătorește Centenarul Marii Uniri cu o colecție specială de sticle și o provocare inedită pentru tinerii din România: aceea de a-și imagina România următorilor 100 de ani, așa cum și-ar dori-o fiecare, contribuind astfel la cea mai amplă poveste colectivă despre viitorul României.
Tinerii își pot înscrie capitolul lor din povestea României până în data de 21 noiembrie, online, pe platforma https://urmatorii100.coca-cola.ro/, dar și fizic, vizitând una dintre cele 3 sticle Coca-Cola supradimensionate, cu design special, amplasate în București (Piața Universității), Cluj-Napoca (Piața Unirii) și Constanța (Bulevardul Ștefan cel Mare) și care vor funcționa ca puncte de colectare.
Toate capitolele înscrise vor fi apoi adunate pentru a compune România reimaginată de tineri – o poveste comună pentru #următorii100 de ani.
În prima fază a campaniei "România reimaginată de tineri", derulată vara aceasta, tinerii au răspuns invitației Coca-Cola de a propune un design fresh pentru sticlele Coca-Cola de 330 ML, inspirate de una dintre cele trei valori asociate steagului României. Un juriu format din ilustratori profesioniști și reprezentanți Coca-Cola a ales trei câștigători dintre tinerii care au acceptat provocarea. Design-urile create de ei se regăsesc acum pe ediția de colecție dedicată Centenarului Marii Uniri, pe toate cele 3 variante Coca-Cola: Gust Original, Zero Zahăr și Lime.
"Campaniile Coca-Cola îi au în centru pe adolescenți. Ne inspiră valorile și pasiunile lor, universul lor extrem de creativ, optimist. Credem că România reimaginată de ei e o țară de care ne-am bucura cu toții. De aceea, sărbătorim Centenarul Marii Uniri oferindu-le ocazia de a scrie împreună povestea următorilor 100 de ani, un capitol după altul", a spus Miruna Smeureanu, Marketing Director, Coca-Cola România.
La finalul campaniei, povestea imaginată de tineri va fi criptată și va călători în viitor, către o destinație surpriză.
Despre Compania Coca-Cola
Coca-Cola este o companie pentru toți, care oferă consumatorilor din peste 200 de țări mai mult de 500 de mărci de băuturi răcoritoare. Alături de mărcile Coca-Cola, portofoliul nostru include câteva dintre cele mai valoroase mărci la nivel global, precum băuturile pe bază de plante AdeZ, ceaiul verde Ayataka, apele Dasani, sucurile și nectarurile Del Valle, Fanta, cafeaua Georgia, ceaiurile și cafelele Gold Peak, Honest Tea, smoothie-urile și sucurile innocent, sucurile Minute Maid, băuturile pentru sportivi Powerade, sucurile Simply, smartwater, Sprite, vitaminwater și apa de cocos Zico. Ne adaptăm în mod constant portofoliul, începând cu reducerea zahărului din băuturile noastre, până la dezvoltarea unor produse noi, inovatoare. Totodată, lucrăm pentru a ne reduce impactul asupra mediului prin reaprovizionarea cu apă a surselor noastre și prin promovarea reciclării. Împreună cu partenerii noștri de îmbuteliere, avem peste 700.000 de angajați, oferind oportunități economice comunităților locale din întreaga lume.
În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. Pe plan local, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său, Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România. Conform studiului „Impactul socio-economic al Sistemului Coca-Cola în România", realizat pe baza datelor financiare din 2015, prezenţa acestui sistem pe piaţa locală generează o valoare adăugată de 448 milioane de euro, echivalentul a 0,3% din PIB.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News