Tenis: Compania japoneză Rakuten a devenit sponsor global al Cupei Davis până în 2020
Compania japoneză de comerţ electronic online Rakuten a anunţat marţi că a devenit sponsor global pentru tradiţionala competiţie de tenis pe echipe Cupa Davis, în urma unui parteneriat care se întinde până în 2020, dar care poate fi prelungit cu încă doi ani, relatează EFE.
Adoptarea de noi tehnologii pentru Cupa Davis ne va permite să intrăm în parteneriate noi şi interesante. Aşteptăm cu nerăbdare să colaborăm cu Rakuten pentru a obţine o audienţă globală în moduri noi şi diverse, a declarat preşedintele ITF, David Haggerty.
Federaţia internaţională de tenis a cedat drepturile de organizare ale Cupei Davis grupului Kosmos Tennis, condus de fotbalistul Gerard Pique, de la FC Barcelona. Noul format al Cupei Davis se va disputa la Madrid până în 2020, ediţia din acest an fiind programată între 18 şi 24 ianuarie.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- De ce militarii și oamenii cu handicap nu au primit „pensia” înainte de Paște 2024. Unde s-a produs confuzia
- Motivul pentru care o tânără a refuzat să mai plătească la casele self-pay din supermarket / video
- "Femeile din România și cele din Italia sunt foarte diferite”. Designerul Giulia Rossignoli dă cărțile pe față: E total invers
- Adio, mașini în București? Ce spune Nicușor Dan
- BANCUL ZILEI: Rețeta ciorbei de burtă
- Ieșirea din scenă a lui Klaus Iohannis: pas cu pas, spre scenariul lansat în DCNews în decembrie 2023
- Riscurile la care ne expunem când facem cumpărături de pe Shein și Temu
- Lui Mihai Mărgineanu nu i-a venit să creadă ce a văzut în Vama Veche / foto în articol
- Încă un accident grav în Vinerea Mare. A intervenit elicopterul SMURD
- Cum să treci corect pe „sub masă” - Sfântul Epitaf, în Vinerea Mare. Preotul Nicolae Crângașu: Așa se face