Televiziunile Intact Media Group, peste posturile CME în day time
Luna februarie a anului 2013 aduce creșteri a cotei de piață televiziunilor Intact Media Group pe majoritatea intervalelor orare, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, atat pe targetul All Urban, cât și pe cel comercial, alcătuit din persoane cu vârste cuprinse între 18 si 49 de ani.
Cele mai mari salturi au fost înregistrate în Day Time și Access, când aprecierea este de 1,9, respectiv 1,8 puncte, scrie
Access este un alt interval orar în care televiziunile IMG domină clasamentul realizat în funcție de cota de piață înregistrată. “Antenele” rămân pe primul loc cu 23,7% market share, urmate de posturile CME, cu 20,4% market share. Acces direct, show-ul prezentat de Simona Gherghe, este cea mai urmărită emisiune a după-amiezelor în trustul Intact, cu o cotă de piață de 19,2% pe All Urban. Emisiunile care au contribuit la lidership-ul televiziunilor Intact Media Group in Acces sunt și Observatorul orei 16,00, prezentat de Mihaela Călin, Mireasă pentru fiul meu (Mirela Boureanu Vaida), talk-show Alessandrei Stoicescu, 100 de minute, dar si Știrile orei 18,00 de la Antena 3.
Și în Late Fringe (23,00 – 02,00) posturile IMG sunt pe primul loc în topul audiențelor în funcție de cota de piață înregistrată în februarie. Pe locul al doilea se situează CME, la 0,6 puncte diferență. ÎN acest interval orar sunt difuzate emisiuni precum “Un show pacatos”, care a sărbătorit pe 25 februarie cinci ani de la prima emisie, “În gura presei”, producție realizată și prezentată de Mircea Badea. Știrile Antenei 3 transmise în acest interval orar au contribuit de asemenea la inregistrarea cotei de piață de 20,3%, dar și talk-show-ul lui Victor Ciutacu, Vorbe grele.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News