Televiziunile din China cenzurează logourile brandurilor vestice după criza bumbacului din Xinjiang
Data actualizării:
Data publicării:
Autor: Neagoe Narcis-Florentin
WhatsApp
Foto: Pixabay. Imagine cu rol ilustrativ
Foto: Pixabay. Imagine cu rol ilustrativ
Televiziunile chineze au început să acopere logourile brandurilor occidentale în emisiunile lor pentru a susține producția de bumbac din Xinjiang.

Conform BBC, mutarea a provocat unele întârzieri, fiindcă editorii de post-producție au fost nevoiți să cenzureze tot ce era vestic, de la tricouri la încălțări. Producătorii occidentali sunt demonizați în China, după ce și-au exprimat îngrijorările legate de munca forțată la care este supusă minoritatea uigură în producția bumbacului.

Drept consecință a implicării brandurilor precum H&M sau Nike, internauții chinezi s-au revoltat pe platformele de socializare, iar celebritățile și-au tăiat public legăturile cu firmele în cauză. Acum, show-urile populare de televiziune urmează aceeași strategie și scot în post-producție logourile, iar occidentalii s-au prăpădit de râs și și-au exprimat solidaritatea față de editorii de imagine.

VEZI ȘI: China amenință H&M pentru că nu mai cumpără bumbac din Xinjiang.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?
pixel