Data publicării:
Televiziunile din China cenzurează logourile brandurilor vestice după criza bumbacului din Xinjiang
Televiziunile chineze au început să acopere logourile brandurilor occidentale în emisiunile lor pentru a susține producția de bumbac din Xinjiang.
Conform BBC, mutarea a provocat unele întârzieri, fiindcă editorii de post-producție au fost nevoiți să cenzureze tot ce era vestic, de la tricouri la încălțări. Producătorii occidentali sunt demonizați în China, după ce și-au exprimat îngrijorările legate de munca forțată la care este supusă minoritatea uigură în producția bumbacului.
Drept consecință a implicării brandurilor precum H&M sau Nike, internauții chinezi s-au revoltat pe platformele de socializare, iar celebritățile și-au tăiat public legăturile cu firmele în cauză. Acum, show-urile populare de televiziune urmează aceeași strategie și scot în post-producție logourile, iar occidentalii s-au prăpădit de râs și și-au exprimat solidaritatea față de editorii de imagine.
VEZI ȘI: China amenință H&M pentru că nu mai cumpără bumbac din Xinjiang.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News