Data actualizării:
Data publicării:

Tăriceanu a dezvăluit cum și-a luat prima mașină. Poveste cu final neașteptat-exclusiv

Autor: Anca Murgoci | Categorie: Politica
WhatsApp

Călin Popescu Tăriceanu, președintele Senatului, are o poveste pe care doar oamenii apropiați lui o știau. S-a întâmplat pe vremea când era în anul doi de facultate.

Călin Popescu Tăriceanu a povestit - în exclusivitate pentru DC News - cum și-a cumpărat prima mașină.

"Eram student în anul doi la facultate și îmi cumpărasem, cu doi ani înainte, un scuter. A fost prima mea motocicletă. La sfârșitul unei zile de curs, citind ziarul "România Liberă", la mica publicitate am văzut un anunț de vânzare pentru o mașină. Era fabricată în 1954, în fostul RDG. Era o mașină, hai să spunem, mai degrabă din categoria ce am putea numi astăzi mașină populară, era o mașină mică. Mi-am dat seama că poate să fie la un preț cât de cât în zona mea de putere, cu toate că nu aveam niciun ban, dar contam pe sprijinul părinților. M-am dus să văd mașina. Mi-a plăcut și țin minte că m-am entuziasmat, ca orice tânăr! L-am întrebat pe proprietar care este prețul, dacă este negociabil și am venit acasă să-i propun mamei o mică afacere; cu alte cuvinte să mă împrumute cu bani", a dezvăluit Călin Popescu Tăriceanu pentru DC News.

(w670)

"Mama mi-a spus: 'nu știu dacă am să pot, lasă-mă să mă mai gândesc'. Peste câteva zile mi-a zis: 'Da, am putea să încercăm să cumpărăm mașina, cu o singură condiție. Va trebui să participi și tu'. Eu i-am zis că nu am bani și mi-a spus că pot să îmi vând scuterul. De fapt, a fost o mică abilitate a mamei care era îngrijorată ori de câte ori mă vedea că merg cu scuterul. În felul acesta reușea să scape măcar de o grijă, neștiind dacă mașina va funcționa vreodată", ne-a mai povestit șeful Senatului.

Automobilul era grav avariat

Din păcate, visul de a conduce automobilul nu s-a împlinit. Chiar dacă tranzacția a fost făcută imediat, autovehiculul avea prea multe defecte ascunse.

"Mașina, din păcate, era destul de uzată și avea o serie de defecte ascunse. A venit proprietarul acasă la mine cu ea, am făcut tranzacția și urma să o repar. Era atât de grav afectată de uzură încât nu am fost în stare să o repar. Așa că am rămas cu mașina în brațe. Este - dacă vreți - povestea unei dragoste neîmplinite pentru că nu am putut să merg niciodată cu acea mașină. Am reușit să o păstrez în bune condiții o perioadă până la un moment dat când a început să se degradeze din ce în ce mai mult", ne-a povestit Călin Popescu Tăriceanu.

În locul mașinii vechi a regăsit o bijuterie pe roți

Călin Popescu Tăriceanu a regăsit mașina cu prilejul unei manifestări organizate de iubitorii mașinilor cu istorie.

(w670)

"Prin anii '80 am hotărât să vând mașina și ceea ce m-a bucurat foarte mult este că, de curând, la una dintre manifestările organizate de Retromobil, actualul proprietar al mașinii a venit cu autovehicului complet restaurat. I-am spus că îmi doresc să o vad nu doar în fotografii și poate o voi și conduce. Este o mașină mică, cochetă și modestă, dar valoarea sa este relativă", ne-a mai povestit Călin Popescu Tăriceanu.

(w670)

Fotografiile au fost transmise de Călin Popescu Tăriceanu în exclusivitate pentru DC News.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel