Data publicării:

Studiu. Cât contează preţul pentru cei care se hotărăsc să cumpere un aparat de aer condiţionat

Autor: DCNews Team | Categorie: Lifestyle
WhatsApp

Preţul de achiziţie a unui aparat de aer condiţionat contează doar pentru 11% dintre cumpărători, reiese dintr-un studiu realizat de o companie producătoare. 

Potrivit cercetării realizate în anul 2018 în rândul posesorilor de echipamente de climatizare Daikin, criteriile care primează în faţa preţului sunt calitatea, eficienţa energetică şi silenţiozitatea. La fel de important este şi profesionalismul echipei de consultanţă. La achiziţia unui astfel de aparat, preţul a contat în decizia a doar 11% dintre cumpărători.

'Acest rezultat confirmă conturarea unui trend în rândul preferinţelor cumpărătorilor când vine vorba despre alegerea aparatului de aer condiţionat, aceştia înclinând tot mai mult spre un sistem de climatizare superior din punct de vedere tehnic, lăsând preţul pe un plan secundar. Există un interes tot mai mare pentru echipamente care dispun de tehnologii inovatoare, menite să sporească confortul de acasă, precum programarea de la distanţă, prin telefon, un nivel scăzut de zgomot, senzori de prezenţă care depistează persoana şi orientează debitul de aer în direcţia opusă, filtre de curăţare a aerului.

Un aspect care cântăreşte de asemenea în luarea deciziei de a achiziţiona un aparat de aer condiţionat Daikin, după cum reiese din rezultatul studiului intern, este profesionalismul echipei de consultanţă', se arată în studiul citat. În ceea ce priveşte metoda de documentare înainte de realizarea achiziţiei, aproape 56% dintre respondenţi au declarat platforma online a producătorului şi a partenerului autorizat ca fiind principala lor sursă de informare, în timp ce 30% au mers direct în showroom pentru a analiza opţiunile disponibile în materie de echipamente de climatizare.

Studiul a fost realizat de Daikin România în perioada aprilie 2018 - martie 2019, pe un eşantion de 460 de clienţi care au achiziţionat un sistem de climatizare Daikin. Cu o experienţă de 95 de ani în proiectarea şi fabricarea de tehnologii de încălzire şi răcire, Daikin este lider de piaţă în tehnologia pompelor de căldură, fiind renumit pentru abordarea sa inovatoare în ceea ce priveşte dezvoltarea de produse, precum şi pentru calitatea de neegalat şi versatilitatea soluţiilor sale integrate. În Europa, compania are aproximativ 7.600 de angajaţi şi mai multe fabrici de producţie cu sediul în Belgia, Cehia, Germania, Italia, Turcia, Marea Britanie, Spania şi Austria. Daikin este pe piaţa din România din anul 1994, având în prezent 43 de angajaţi şi o reţea complexă de distribuitori, axaţi pe soluţii comerciale, industriale şi rezidenţiale. 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel