STS pune la dispoziție 021.9696, Linia de Consiliere Psihologică și Suport Emoțional
Serviciul de Telecomunicații Speciale pune la dispoziție Linia de Consiliere Psihologică și Suport Emoțional.
Serviciul de Telecomunicații Speciale pune la dispoziție Linia de Consiliere Psihologică și Suport Emoțional, pentru a sprijini persoanele spitalizate, cele aflate în carantină sau în izolare, personalul medical copleșit de situație, dar și persoanele afectate puternic de pandemie, se arată într-un comunicat.
Linia a intrat în funcțiune astăzi, 8 mai 2020, putând fi apelată din orice rețea, la numărul 021.9696. Apelurile sunt preluate zilnic, între 09-21, de psihologi atestați și specializați în consiliere-suport pentru situațiile de viață stresante. Psihologii voluntari au beneficiat de o serie de programe de instruire, pentru a răspunde eficient și punctual în situații de asemenea natură, mai transmite STS.
Ajutorul Telekom
Telekom România a contribuit prin asigurarea infrastructurii de comunicații, a aparatelor telefonice și a numărului scurt de telefon. În plus, compania susține și costul aferent abonamentelor voluntarilor din proiect.
„Este o datorie de onoare pentru Serviciul de Telecomunicații Speciale să fie partener în acest proiect de o mare responsabilitate socială și, în același timp, o oportunitate de a exploata resursele și expertiza în comunicații, pentru a ajuta cetățenii. Suntem deschiși să venim în sprijinul tuturor partenerilor noștri atunci când este vorba despre proiecte sustenabile, cu impact social major, mai ales în această perioadă dificilă pe care o traversăm.", a declarat prim-adjunctul directorului STS, general-maior ing. Ionel-Sorin Bălan.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News