Data publicării:

Şosea de centură la Găeşti

Autor: Mihai Ciobanu | Categorie: Stiri
WhatsApp

Comisia Tehnică a CNAIR a avizat Studiul de fezabilitate pentru Centura orașului Găești.

Proiectul Centurii orașului Găești a primit, astăzi, aviz favorabil din partea Comisiei Tehnice a Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere. Membrii comisiei au avizat studiul de Fezabilitate întocmit de Consiliul Județean Dâmbovița pentru acest drum.

“Încă din prima zi de mandat, mi-am asumat îmbunătățirea infrastructurii rutiere dâmbovițene! Am reușit ca, în mai puțin de două luni, alături de colegii din Consiliul Județean Dâmbovița, să prezentăm un studiu de prefezabilitate care să răspundă tuturor exigențelor tehnice și economice.
Zilnic, sute de camioane trec prin centrul orașului Găești!

Orașul este poluat, siguranța oamenilor este pusă în pericol, transportatorii pierd bani și timp! 

Reușita de astăzi urmează să rezolve toate aceste probleme! 

Foarte important este și faptul că proiectul, “Drumuri de legătură ale drumurilor naționale DN71 și DN7 la Drum Expres Valahia, Autostrada A1 - Ploiești, pentru creșterea accesibilității în zonele urbane ale Municipiului Târgoviște și orașului Găești” - Drum de legătură pentru creșterea accesibilității în zona urbană a orașului Găești, leagă viitoarea centură a orașului de drumul Expres Valahia.

Astfel, miile de mașini care vin de pe rutele București – Pitești, Ghimpați – Petrești – Găești, dar și din comunele Mogoșani, Mătăsaru, Costeștii din Vale, nu vor mai intra în Găești. 

Studiul de prefezabilitate propus de noi prevede un traseu care înconjoară, în totalitate, orașul Găești, dar care, în același timp, asigură accesul în și dinspre oraș. Studiile de prefezabilitate pentru Inelul 2 de Centură al Municipiului Târgoviște și centura ocolitoare a orașelor Pucioasa și Fieni au fost deja aprobate, iar astăzi suntem în fața planurilor care vor debloca orașul Găești.”  a precizat președintele CJD, Corneliu Ștefan, citat de Gazeta Dâmboviţei

Proiectul înseamnă un  traseu de cca 4,5 km cu o bandă pe sens,  3 intersecții amenajate cu sensuri giratorii sau noduri rutiere; o intersecție amenajată cu sens giratoriu la intersecția cu DN7; o intersecție amenajată cu pasaj suprateran peste DJ401A și C.F. București-Pitești-Craiova și o intersecție amenajată cu sens giratoriu la intersecția cu DN61. 

Costul total al investiției este de 89.917.037,74 lei.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel