În cadrul interviului, Sorin Chinde a anunțat că salariile angajaților vor rămâne neschimbate, iar trecerea contribuțiilor de la angajator la angajat nu va afecta personalul. De asemenea, directorul GFR a vorbit despre planurile de extindere ale companiei.
Toate detaliile aici: https://www.dcnews.ro/sorin-chinde-directorul-gfr-salariile-nete-ale-angaja-ilor-raman-neschimbate-vrem-sa-devenim-cel-mai-mare-jucator-privat-din-aceasta-parte-a-europei_572455.html.
Totodată, directorul GFR a vorbit și despre traficul ROLA, o soluție care ar putea decongestiona șoselele aglomerate din România, zone cunoscute pentru traficul de marfă, acolo unde sunt o mulțime de TIR-uri sau camioane.
Știrea completă aici: https://www.dcnews.ro/sorin-chinde-director-gfr-traficul-rola-decongestioneaza-soselele-din-romania_572466.html
Sorin Chinde a vorbit despre beneficiile pe care România le-ar putea avea dacă ruta finală a Drumul Mătăsii va traversa țara noastră. El spune că țara noastră și-ar putea dezvolta infrastructura, numai că decizia este la mâna Chinei.
Restul detaliilor, aici: https://www.dcnews.ro/sorin-chinde-drumul-matasii-beneficii-majore-pentru-romania-dezvoltarea-porturilor-si-a-infrastructurii-rutiere_572500.html
Directorul GFR spune că România a ajuns în acest moment să transporte pe calea ferată o cantitate de mărfuri de aproape șapte ori mai mică decât înainte de 1989. Chiar și la această cantitate, există numeroase impedimente legate de infrastructură, ceea ce determină scăderea competivității României.
Toate detaliile, aici: https://www.dcnews.ro/sorin-chinde-transportul-de-marfa-de-sapte-ori-mai-mic-ca-inainte-de-89-infrastructura-slab-dezvoltata-scade-competivitatea-romaniei_572480.html
Sorin Chinde a spus la interviurile DCNews că ultimele măsuri fiscale adoptate de Guvern sunt manageriabile și nu înțelege reticența și teama anumitor companii străine.
Cum argumentează, citiți aici: https://www.dcnews.ro/masuri-fiscale-sorin-chinde-nu-in-eleg-ingrijorarea-companiilor-externe_572827.html
De asemenea, Chinde spune că în acest moment țara noastră plătește factura ignoranței care a avut loc de-a lungul timpului la CFR. El a povestit la DCNews Live cum reușește GFR să aibă un profit care să-i permită să se extindă și pe alte piețe europene, în timp ce compania de stat nu se descurcă prea grozav.
Declarația completă o citiți aici:
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- De ce militarii și oamenii cu handicap nu au primit „pensia” înainte de Paște 2024. Unde s-a produs confuzia
- "Femeile din România și cele din Italia sunt foarte diferite”. Designerul Giulia Rossignoli dă cărțile pe față: E total invers
- Motivul pentru care o tânără a refuzat să mai plătească la casele self-pay din supermarket / video
- BANCUL ZILEI: Rețeta ciorbei de burtă
- Adio, mașini în București? Ce spune Nicușor Dan
- BANCUL ZILEI: Secretul ascuns al limbii române
- Ieșirea din scenă a lui Klaus Iohannis: pas cu pas, spre scenariul lansat în DCNews în decembrie 2023
- Riscurile la care ne expunem când facem cumpărături de pe Shein și Temu
- Friptură de miel, ideală de Paște 2024. Rețeta secretă a pilotului Osiceanu. Invitații tăi vor fi încântați
- Medicul Alin Popescu, despre un aliment de pe masa de Paște: Preparat așa... e nenorocire completă / Asta e o regulă pe care mulţi nu o respectă, din păcate