Șoferii sunt nemulțumiți de stadiul lucrărilor de pa Transalpina de Apuseni. ”Pur și simplu ne rupem mașinile pe acest drum”
Autor: Andreea Ditcov | Publicat pe: 14 apr 2022, 15:41
WhatsApp
Sursă foto: Ziarul Unirea
Sursă foto: Ziarul Unirea
Nemulțumiri cu privire la stadiul lucrărilor pe Transalpina de Apuseni: ”Pur și simplu ne rupem mașinile pe acest drum”.

Un cititor al

 ne-a trimis pe adresa redacției mai multe imagini cu starea drumului, întrebându-se dacă constructorii sunt neserioși.

„Vedem în continuare că nu se mișcă mai nimic în legătură cu starea drumului Transalpina de Apuseni din prezent. Pur și simplu ne rupem mașinile pe acest drum. Lucrările nu au cum să fie în grafic deoarece ar trebui finalizate în 2023 și nu sunt executate nici macar 30% din 2019”, a transmis cetățeanul.

Lucrările au început în urmă cu trei ani

O problemă o reprezintă, însă, intrarea celui mai important membru al asocierii care derulează investiţia – Societatea de Construcţii Napoca SA – în insolvenţă. Decizia a fost luată de Tribunalul Specializat Cluj în 8 decembrie 2021. Administratorul judiciar provizoriu desemnat a avut ca termen data de 8 martie 2022 pentru finalizarea tabelului creanţelor.

Lucrările au început în vara anului 2019. Investiţia a fost împărţită în două loturi relativ egale. Primul avea valoarea de 79,72 milioane de lei, iar al doilea – 76,25 milioane de lei, fără TVA. După majorarea semnificativă a valorii unor materiale de construcţie, valoarea totală a contractului ar urma să crească pe ambele loturi cu peste 10 milioane de lei. Pe lângă modernizarea drumului, proiectul prevede construirea a aproape şapte kilometri de pistă de biciclete în zona municipiului Aiud, amenajarea a 21 de staţii de autobuz, construirea a 14 poduri şi a circa 200 de podeţe.

INSOLVENȚĂ pentru firma principală care derulează contractul pentru modernizarea Transalpinei

Stadiul fizic de execuţie este de 30%, iar dacă situaţia nu se schimbă dramatic, până la sfârşitul anului 2023 se va putea circula în condiţii de asfalt pe toată lungimea drumului de aproape 80 de kilometri.  

O problemă o reprezintă, însă, intrarea celui mai important membru al asocierii care derulează investiţia - Societatea de Construcţii Napoca SA – în insolvenţă. Decizia a fost luată de Tribunalul Specializat Cluj în 8 decembrie 2021. Administratorul judiciar provizoriu desemnat a avut ca termen data de 8 martie 2022 pentru finalizarea tabelului creanţelor. Citește AICI mai multe. 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?