Data publicării:
Simona Halep, subiect de studiu. Descoperirea experților despre tenismenă
Un studiu "Influence Me", realizat de Starcom Mediavest Group în parteneriat cu iVox, a scos la iveală o informație importantă despre Simona Halep.
Tenismena este cea mai simpatizată persoană publică din România la ora actuală, arată studiul.
Beneficiu de imagine
Simona Halep este cea care aduce cel mai mare beneficiu de imagine pentru brandurile cu care se asociază, următorii în clasament fiind Lucian Bute, Cătălina Ponor, Gabriela Szabo sau Sandra Izbașa.
Designeri de modă și cântăreți
Studiul arată că designerii de modă și cântăreții sunt cei mai indicați să reprezinte imaginea mall-urilor și a magazinelor de modă, fiind considerați modele de zi cu zi pentru publicul lor, ce îi pot face pe consumatori să se îndrăgostească cu usurință de un anumit brand. Cei mai plăcuți din această categorie sunt Cătălin Botezatu, Irina Schrotter, Doina Levintza, Ilinca Vandici sau Rita Mureșan. În rândul cântăreților, cei mai îndrăgiți sunt Smiley, Andra, Delia, Horia Brenciu, Inna, Tudor Chirilă și Antonia.
[citeste si]
Studiul a avut ca obiectiv identificarea principalilor influențatori în decizia de cumpărare a românilor, în cinci domenii diferite: telecom, retail, financiar, modă și medical. Actorii, cântăreții, sportivii, oamenii de afaceri și prezentatorii de radio și TV sunt categoriile de persoane publice cele mai potrivite pentru a crea o legatură emoțională puternică între brand și consumator, pentru a-l determina pe acesta să încerce noi produse, arată studiul "Influence Me", informează Capital.ro.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News