Data actualizării:
Data publicării:

Și fără vacanță în Austria, și cu banii luați. Ce a pățit o româncă dornică să-și petreacă Revelionul peste hotare: Sunt câteva sute de euro la mijloc

Autor: Florentina Constantin | Categorie: Stiri
WhatsApp
Imagine cu rol ilustrativ / Sursa foto: Pexels (Karolina Grabowska)
Imagine cu rol ilustrativ / Sursa foto: Pexels (Karolina Grabowska)
O româncă nu poate să-și mai recupereze banii, după ce hotelul din Austria unde își făcuse rezervare s-a închis.

"Vin şi eu cu o problemă în speranța că o să primesc câteva sfaturi. Am făcut o rezervare pe Booking pentru Hotelul Caratart Bombolo în Viena pentru perioada 30 nov- 3 dec 2022. Rezervarea a fost făcută în 19.10, am plătit integral şi fără drept de anulare.

Unitatea avea 8.3 nota pe Booking, review-uri bune, iar noi ştiam sigur că o să mergem, deci nu m-a deranjat plătirea în avans. În 25.11, cu 5 zile înainte de excursie, am primit mesaj de la unitate în care se specifica că hotelul s-a închis, iar rezervarea e anulată. Am luat legătura cu Booking, iar rezultatul este nesatisfăcător”, a scris femeia pe Facebook, potrivit Adevărul.

"Deja sunt două luni şi nu am niciun răspuns concret"

"Prima dată s-a promis un răspuns de la hotel în 5 zile şi returnarea banilor imediat după primirea acestuia. A doua oară termenul a fost mărit la 15 zile, cu mențiunea că, dacă nu primim banii de la Hotel, o să fie înapoiați de către Booking în secțiunea de Wallet. A treia şi a patra oară termenul tot a fost mărit, cu aceeaşi mențiune că banii vor fi eliberați de către Booking.

În seara aceasta, am primit un mesaj în care se specifică să vorbesc întâi cu banca despre înapoierea banilor şi, mai apoi, dacă banca refuză, să le trimit o scrisoare prin care să se specifice refuzul băncii. Fiind vorba despre o platformă destul de populară şi serioasă, mă gândeam că problema o să fie rezolvată uşor, dar deja trec aproape două luni şi nu am niciun răspuns concret  și nici banii înapoiați

A mai avut cineva o situație similară? Nu ştiu dacă să iau legătura cu Protecția Consumatorului din România, să încerc să sun la cea din Austria, etc. Sunt totuşi câteva sute de euro la mijloc la care nu aş renunța atât de uşor.

P.S: Noi ne-am altă cazare pe Airbnb, deci măcar excursia tot a avut loc, cei de la Booking ne-au recomandat o alternativă, dar nu era aproape de centru şi nu dispunea de loc de parcare”, a mai scris femeia.

Ce i-au răspuns alți români

"Am avut aceeași problemă cu Booking.com în care m-au dus cu vorba două luni, apoi am fost la bancă și am explicat situația și am completat un formular de fraudă, iar ei ne-au înapoiat banii. Ar trebui să faci la fel pentru că ai un număr de zile în care poți completă formularul, după banii sunt total pierduți pentru că nu ai acționat în timp”, a sfătuit-o cineva.

"După ce Austria nu acceptat intrarea țării noastre în Schenghen familia și prietenii noștri nu vom mai merge în această țară. #BoicotAustria”, a scris altcineva.

"Proprietarii mint pe Booking. Am crezut că mergem la cazare „normală” în Bulgaria, cameră simplă cu balcon și ne-am trezit într-un demisol beci plin de iegrasie. Am rezolvat problema cu booking, dar apelurile la call-centerul cu număr de UK ne-a uscat de bani, aproape tot atât cât am recuperat. Nu cred că vom mai folosi platforma”, a scris altcineva.

"Refuz la plată la bancă cu dovada în care scrie că locația s-a închis pentru că dacă ceri anulare pe o politică nerambursabilă s-ar putea să nu îi primești”, a sfătuit-o altcineva.

"Booking-ul e de nerecunoscut. Avem zeci de rezervări cu ei, dar în ultimul timp, pare că doar proprietarii au drepturi, nicidecum clienții. Probabil acum scot pârleala după anii de pandemie”, a fost altă opinie. - "Din punct de vedere al unui proprietar, îți spun că simt exact opusul! Bookingul nu te ajută cu nimic. Își iau doar comisioanele și în rest vorbe goale. Te duc cu vorba și cu „nu putem face nimic”.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel