Data publicării:

Sectorul 6, condus de Ciucu, demn de ”lumea a treia”. După articolul DC News, au urmat niște avertismente și atât

Autor: Anca Murgoci | Categorie: Stiri
WhatsApp
Ciucu
Ciucu

După ce am scris articolul ”Cum arată Bucureștiul sub conducerea lui Nicușor Dan și Ciprian Ciucu. INTERZIS oamenilor care au copii, sunt în scaun rulant sau sunt mai plinuți / video”, la circa o săptămână, Poliția Sector 6 a lăsat niște avertismente în parbrize și atât.

Dar atât. Nimic mai mult. De la acele avertismente au trecut încă două săptămâni. Mașinile zac în continuare pe trotuarul de pe Strada Stupca din Sector 6, București, blocând accesul pietonilor, mamelor care au copii în cărucior sau oamenilor în scaun rulant. Până când primarul Nicușor Dan nu va veni cu soluție fiabilă pentru a debloca Bucureștiul, soluția ar fi montarea stâlpișorilor de blocaj auto pentru a facilita accesul pe trotuar în zonă.

Nu este vorba doar de o stradă, această situație este în tot Bucureștiul. Iar politicienii nu îndrăznesc să ia măsuri nepopulare pentru a rezolva problema traficului (cine îi mai votează la viitoarele alegeri?!), lăsându-ne practic să ne dăm în cap în trafic. Iar cei USR-PLUS și PNL strigau de pe margine, când era PSD la conducerea Bucureștiului, că au soluție la problemele traficului și s-a dovedit că sunt și ei depășiți de situație. Capitala e și mai sufocată decât în epoca PSD, deși mulți oameni lucrează de acasă fiind pandemie, și folosesc, teoretic, mai rar mașina.

Iar vinerea, în intervalul orar 16.00-18.00, dacă s-ar declanșa un incendiu în blocurile din ansamblurile rezidențiale de pe Strada Ajustorului, nicio șansă să ajungă mașina de pompieri pentru că este totul blocat: Și Bulevardul Dezrobirii, și Strada Ajustorului, și Strada Stupca.

 

Problema pe care Nicușor Dan ar fi putut să o rezolve rapid nemaiputând da vina pe ”greaua moștenire” lăsată de PSD

 

Există o singură problemă pe care actualii primari din București ar fi putut să o rezolve nemaiputând da vina pe ”greaua moștenire” lăsată de PSD. Și totuși, nici pe-aia nu au rezolvat-o!

Primarul Capitalei, Nicușor Dan, ne-a promis marea cu sarea. 

Nicușor Dan susținea că are patru proiecte mari pentru rezolvarea problemei traficului în București: metroul de suprafață pe infrastructura CFR existentă, 15 mari parcări în jurul Capitalei, în sistem park & ride, extinderea, optimizarea și electrificarea rețelei de transport public STB și semaforizarea inteligentă a traficului rutier.

Cu ce ne-am ales până acum? Cu nimic, traficul este din ce în ce mai groaznic în condițiile în care avem pandemie și mulți lucrează de acasă. Oamenii parchează peste tot - pe trotuare, pe treceri de pietoni, iar Nicușor Dan nu face nimic. Marea mișcare cu transportul din București de când a venit el la Primăria București este... că s-a scumpit transportul în comun. Preţul unei călătorii cu autobuzul sau tramvaiul a crescut de la 1,3 lei la 3 lei şi cel al unei călătorii cu metroul, combinată cu transportul de suprafață este de 5 lei. 

Situația cu parcările din București nu intră în categoria probleme de tipul ”greaua moștenire” lăsată de PSD. USR-PLUS ar fi putut să o rezolve rapid, dar nu riscă să-și piardă din votanți. Eliberarea trotuarelor și trecerilor de pieton ar fi o măsură nepopulară și este mai convenabil pentru ei să ne sufocăm în trafic, fără parcări, decât să facă ceva. Ceva altceva decât măriri de tarife pentru biletele la autobuz.

Iar Nicușor Dan a făcut totuși ceva: nu a făcut el 15 mari parcări, dar a făcut una și bună, adică a transformat Bucureștiul într-o singură și mare parcare...

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel