Limita de viteză pentru scuterele electrice din Paris a fost redusă, începând de luni, la 10 kilometri pe oră în anumite părţi ale centrului oraşului de cele trei mari companii de închiriere, relatează dpa, citat de Agerpres. Noua regulă vizează zone precum atracţii turistice, parcuri, şcoli şi pieţe, scrie luni ziarul Le Parisien.
La iniţiativa administraţiei oraşului, au fost efectuate deja teste în zona Muzeului Luvru şi unele pieţe în cursul verii. Companiile de închiriere a celor 15.000 de scutere electrice din Paris au decis să extindă "zonele cu limită de viteză".
Viteza maximă este setată pe scutere
Reducerea vitezei este setată automat la scutere prin GPS.
Odată ce scuterul intră în una dintre zonele desemnate, acesta îşi reduce viteza. Pentru utilizatorii de scutere, zonele în cauză sunt afişate în aplicaţiile companiilor de închiriere.
David Belliard, consilierul pentru transporturi de la primăria Parisului, a declarat pentru Le Parisien că falezele Senei şi zonele comerciale foarte frecventate nu sunt încă acoperite de limita de viteză.
Viteza maximă în Paris este de 30 de km/h
Din data de 30 august 2021, viteza maximă admisă autoturismelor în capitala Franţei este de 30 de km/h. Ideea este ca traficul rutier să fie diminuat şi de a fi privilegiată bicicleta ori transportul în comun.
Există şi mici excepţii de la acest maxim de viteză, spre exemplu pe Champs Elysées se poate circula în continuare cu 50 de km/h ori pe șoseaua ce înconjoară Parisul, perifericul, este menținută viteza de 70 de km/h.
Lyon se va afla printre alte mari oraşe din Franţa, unde este aplicată o reducere a limitei de viteză. În rândul orașelor care limitează la minim viteza din zona centrului s-a alăturat și capitala Federației Ruse, Moscova! Autoritățile de acolo au anunțat că viteza legală de deplasare pe mai multe străzi centrale va fi de maxim 30 km/h.
O astfel de limită a fost introdusă pe străzile Malaya Dmitrovka, Malaya Bronnaya, Bolshaya Nikitskaya și Varvarka, precum și pe aleile adiacente. Acestea au fost alese din cauza fluxului mare de pietoni care se deplasează între birouri, numeroase cafenele și alte unități. Decizia a fost luată la inițiativa orășenilor, scrie autoexpert.md.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Semafoarele care educă șoferii. Titi Aur: Spania are de foarte mult timp introdus acest sistem. E demonstrat 100% că sunt utile / video
- Când începe explorarea Cartofului de Aur, cel mai "scump" asteroid din spațiu, estimat la 10.000 de cvadrilioane de dolari. NASA a făcut anunțul
- Adrian Negrescu: Va fi primul Paște fără miel pentru majoritatea românilor, în condițiile în care prețul cărnii a atins un nivel fără precedent în ultimii 30 de ani
- Chirieac, după riposta Israelului asupra Iranului: S-ar putea să încheiem această pagină neagră din istoria Orientului Mijlociu
- Weekendul 19-21 aprilie, marcat de un eveniment nemaiîntâlnit din 1941 încoace. Daniela Simulescu: Nu ne plictisim deloc zilele ce urmează!
- Paradox cu judecătoarea care nu știa că Sebi a murit. Motivul pentru care a făcut „gogonate“ în sala de judecată / video
- Au început să apară supermarketuri low-cost. Locuitorii se declară încântați de prețurile mult mai mici ale produselor
- Ce nu s-a văzut la vizita lui Marcel Ciolacu la Marea Moschee din Abu Dhabi. Imagini din spatele camerelor - Foto / Video în articol
- Prima luptă între un pilot uman și un avion controlat de inteligența artificială: Un "moment de transformare în istoria aerospațială"
- Polițist, la un pas să fie linșat în Târgu Jiu, după ce a vrut să oprească o autoutilitară. Val Vâlcu: Nu există așa ceva. În secunda 2 trebuia oprit - Foto
- Nod în papură cu Vâlcu și Bulai: Campania electorală, analiza momentului
- Copiii, sub presiuni imense din partea societății, rețelelor de socializare și părinților. Cum să nu găsească căi de evadare?
- Separi cățeii de mamă înainte de opt luni? Se pedepsește cu închisoarea: Pedeapsa trebuie să fie mai drastică