Compania a renunțat la logo-ul de pe dozele vândute în Orientul Mijlociu pentru a-i încuraja pe oameni să renunțe la prejudecățile legate de religie.
Campania Coca-Cola o să fie derulată pe toată perioada Ramadanului, care durează o lună, anunță Business Insider. Logo-ul Coca-Cola a fost astfel înlocuit cu mesajul „Etichetele sunt pentru doze, nu pentru oameni".
Campania este însoțită și de un clip publicitar care prezintă șase bărbați, care au fost invitați la o cină pe întuneric: un bărbat cu un tatuaj pe față, doi bărbați îmbrăcați care purtau haine arăbești, unul aflat într-un scaun cu rotile și altul la costum. Bărbații discută despre o multitudine de subiecte, printre care și ocupațiile lor. Când luminile se aprind, cei șase se văd pentru prima dată, scrie Pagina de Media.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
- SRI face angajări. Posturile pentru care puteți aplica. Vă puteți înscrie în cursă până la finalul lunii mai
- Micii pe care îi mâncăm nu mai au nicio legătură cu micii adevărați. Ingredientul care lipsește cu desăvârșire. Medicul Alin Popescu: Aș da o lege să se schimbe compoziția
- BANCUL ZILEI: Ardeleanul și avocatul...
- Cât a plătit o mămică pentru 3 felii de cozonac la supermarket: Nici nu-ți vine să-l mai mănânci / video
- Numerologul Romeo Popescu, previziunile pentru luna mai, în funcție de cifra destinului: Cine are idei geniale și face rost de bani
- Dedesubturile pensionării lui Iohannis. Chirieac: Acest lucru e un mare secret pentru mine
- Cea mai mare inutilitate din București. Primarul de sector care credea că va da lovitura și turiștii vor lua cu asalt construcția
- Vacanța ieftină în Istanbul nu mai există! ”Prețurile de acum încolo vor fi exagerate”. Ce notă de plată a primit o familie de români cu un copil mic după masa de prânz
- Cântec comunist pus pe manele. Parodia pe 1 Mai pe care să o asculți la grătar /video
- Ce au făcut primarii USR în mandatele lor. Exemplele care spun totul despre edilii pe care i-ați ales