Volkswagen, cel mai mare grup auto european, şi-a redus deja prezenţa la saloanele auto tradiţionale, inclusiv cele de la Detroit şi Frankfurt, după izbucnirea scandalului manipulării emisiilor poluante în 2015. În paralel, multe din evenimentele tradiţionale ale industriei auto au înregistrat o scădere a numărului de vizitatori după 2000, ceea ce i-a forţat pe mulţi producători să îşi regândească modul în care îşi cheltuiesc bugetele de marketing.
"Marca Volkswagen îşi revizuieşte în mod constant participarea la saloanele auto internaţionale. După ce a studiat acţiunile sale de comunicare pentru 2018 a decis că nu va participa la salonul de la Paris cu un stand propriu, optând mai degrabă pentru evenimente punctuale legale de produsele sale", a declarat un purtător de cuvânt de la Volkswagen, adăugând că marca ar putea organiza diferite activităţi de comunicare în capitala Franţei inclusiv test drive-uri.
Lovitură
Decizia celor de la VW constituie o lovitură dură pentru salonul auto mondial de la Paris, rebotezat 'Paris Motor Show'. Cel mai important salon auto din lume, după numărul de vizitatori, va fi organizat în prima parte a lunii octombrie. Şi alte mărci auto, precum Ford, Opel şi Volvo Cars, au anunţat că nu vor participa la salonul de la Paris.
În schimb, alte mărci din grupul Volkswagen, respectiv Audi, Skoda, Seat şi Porsche, şi-au confirmat prezenţa la evenimentul care va avea loc în perioada 2-3 octombrie la Porte de Versailles.
"Costurile excesive şi beneficiile reduse cu privire la legăturile cu consumatorii şi construire de imagine nu justifică eforturile. Saloanele auto sunt condamnate dac nu găsesc o nouă abordare", susţine Ferdinand Dudenhoeffer, director la Center for Automotive Research de la Universitatea Duisburg-Essen. Dudenhoeffer, fost director de marketing la Porsche, a estimat că în total grupul Volkswagen va cheltui până la 50 de milioane de euro la salonul de la Paris, relatează Agerpres.
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- S-a descoperit, în sfârșit, cum au fost construite piramidele din Egipt
- Centrală pe gaze vs. centrală electrică. Vintilă (FEL România): Dintre cele două eu aș alege-o pe a treia
- Luna Plină, prăpăd pentru patru zodii. Daniela Simulescu: Dormiți mult să treacă repede
- Gata cu telefoanele mobile așa cum le știam! Cu ce vor fi înlocuite. Ți-ai fi închipuit că se va ajunge aici? foto în articol
- Emi și Cuza, comentarii la adresa lui Florin Ristei: "Exagerează cu vocea! Ca și cum ai două ceasuri cu diamante și le porţi pe amândouă!"
- Ce presupune amplasarea reactoarelor modulare mici (SMR) pe teritoriul României. Ambasadorul Rim Kap-soo: Ar fi prima țară din lume care are așa ceva / video
- ADN-ul lui Alain Delon, cerut în instanță. Presupusă legătură de paternitate: "Nu ai ochii mei, nu ai părul meu, nu eşti fiul meu, nu vei fi niciodată fiul meu"
- Nu ai nevoie de asigurare de sănătate suplimentară în UE. Cum să obții gratuit și fără drumuri cardul de sănătate european
- În Reșița condusă de Ioan Popa (PNL), austriecii de la Porr s-au apucat să... asfalteze șine de tramvai / video
- Locul din România unde turiștii ”vin pentru că avem niște peisaje extraordinare” și ”oamenii sunt gospodari și primitori”: Dar avem o problemă foarte gravă