Data publicării:
S-a deschis primul McDonald's pe stil rusesc. "Gustos şi atât" a păstrat interiorul vechilor restaurante, dar a înlocuit referirile la vechiul nume
Duminică, restaurantele şi-au deschis din nou porţile în Moscova sub un nou proprietar rus şi un nou nume: Vkusno & tochka, care se traduce prin "Gustos şi atât". Se vor deschide iniţial 15 restaurante rebranduite în capitală şi în împrejurimi, relatează Reuters.
Gigantul american McDonald s-a retras de pe piaţa din Rusia după ce ţara a invadat Ucraina. "Gustos şi atât" reprezintă un test pentru economia rusescă care încercă să se recupereze după sancţiunile impuse de Occident.
Oleg Paroev, directorul executiv al "Gustos şi atât", a declarat că firma intenţionează să redeschidă 200 de restaurante în Rusia până la sfârşitul lunii iunie şi toate cele 850 până la sfârşitul verii.
Lanţul de fast-food rebranduit va păstra vechiul interior McDonald's, dar va elimina orice referire la vechiul nume, a declarat Paroev.
"Scopul nostru este ca oaspeţii noştri să nu observe o diferenţă nici în ceea ce priveşte calitatea, nici în ceea ce priveşte ambianţa", a declarat Paroev la o conferinţă de presă ce a avut loc în primul restaurant McDonald's deschis în Moscova în 1990.
Paroev a spus că firma va păstra "preţuri accesibile", dar nu a exclus ca acestea să crească uşor pe termen scurt. Alexander Govor, noul proprietar al lanţului, a declarat că firma are 51.000 de angajaţi, scrie Mediafax.
Rusia: Fostele restaurante McDonald's se redeschid sub un nou brand
Duminică marchează un nou început pentru iubitorii de fast-food din Rusia, deoarece fostele restaurante McDonald's se redeschid sub un nou brand și cu un nou proprietar, la mai bine de trei decenii de la sosirea popularului lanț occidental de fast-food. Relansarea va începe de Ziua Rusiei, o sărbătoare care celebrează independența țării, în aceeași locație emblematică din Piața Pușkin din Moscova, unde McDonald's a deschis pentru prima dată în Rusia în ianuarie 1990, anunță Reuters. La începutul anilor 1990, pe măsură ce Uniunea Sovietică se prăbușea, McDonald's a ajuns să întruchipeze dezghețarea tensiunilor din timpul Războiului Rece și a fost un vehicul pentru milioane de ruși care au gustat din mâncarea și cultura americană. Ieșirea mărcii este acum un simbol puternic al modului în care Rusia și Occidentul își întorc din nou spatele unul altuia.
Luna trecută, McDonald's a anunțat că își vinde restaurantele din Rusia unuia dintre deținătorii săi de licențe locale, Alexander Govor. Tranzacția a marcat una dintre cele mai mediatizate ieșiri din afaceri de când Rusia a trimis zeci de mii de soldați în Ucraina, pe 24 februarie. Iconicele "Arce de Aur" ale McDonald's au fost demontate în locațiile din Moscova și Sankt Petersburg, unde vor face loc unui nou logo format din doi cartofi prăjiți și o chiftea de hamburger pe un fundal verde. „Sigla înfățișează principalele simboluri ale restaurantului: două bețișoare de cartofi prăjiți galbeni și un burger galben-portocaliu. Fundalul verde al logo-ului simbolizează calitatea produselor și a serviciilor cu care sunt obișnuiți oaspeții noștri”, a anunțat un purtător de cuvânt al lanțului care a preluat afacerile McDonald's.
Redeschiderea va cuprinde inițial 15 locații din Moscova și din regiunea înconjurătoare. Numele noului lanț rămâne un secret bine păzit. O schimbare a numelui aplicației McDonald's, vineri, în "My Burger", a generat un oarecare entuziasm online, dar echipa de presă a lanțului a declarat că aceasta a fost doar temporară, potrivit cotidianului RBC. Presa rusă a raportat redenumirea unor feluri de mâncare precum Filet-O-Fish în "Fish Burger" și Chicken McNuggets în simplu "Nuggets".
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News