Data publicării:

Românii au talent, finală 2015, AUDIENȚĂ

Autor: Anca Murgoci | Categorie: Lifestyle
WhatsApp

"Românii au talent" și-a desemnat vineri câștigătorul - grupul Speedcubing - în cea mai lungă emisiune din acest sezon: s-a terminat în jurul orei 01.30. 

La nivelul întregii țări, 2,3 milioane de români s-au uitat în medie pe minut la finala "Românii au talent", pe tot intervalul emisiunii: 20.30-1.20. Pe locul doi a fost Kanal D, cu audiențe de patru ori mai mici: 580.000 de telespectatori, urmat de Antena 1, cu puțin peste jumătate de milion de români pe post.

Vârfurile de audiență ale finalei s-au apropiat de patru milioane de telespectatori: 3,85 milioane de 22.39 (rating 21 și 45,4 cotă de piață).

La orașe, aproape 1,4 milioane de telespectatori au urmărit în fiecare minut finala show-ului de pe Pro TV. Kanal D pe poziția a doua, la distanță: 320.000 de telespectatori. Pe trei, Antena 1. 

VEZI ȘI: EXCLUSIV. ADEVĂRUL despre câștigătorul Românii au talent. "Nu aveați de unde să știți de la TV"

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel