Tânărul, care are mai multe conturi de Facebook cu același nume, se află în spatele unui site care a răspândit știri false în campania pentru alegerile prezidențiale din SUA.
O analiză Buzzfeed arată că endingthefed.com a avut patru știri în top zece știri false despre alegeri care s-au răspândit pe Facebook. Site-ul a adunat 3,3 milioane de vizualizări, iar pagina de Facebook peste 350.000 de like-uri. Una dintre știrile viralizate a site-ului a fost ștearsă de Facebook. Ovidiu Drobotă a spus, pentru Libertatea, că a influențat campania, dar nu cu știri false.
Tânărul are un site și-n România, expunere.com. Nu ar fi singurul site pe care-l deține. La începutul anului susținea că se află în spatele promovării online a unui partid.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Prinţul Harry se întoarce în Anglia
- Horoscop Berbec, Taur, Gemeni, Rac. Zodia care primeşte "un strop suplimentar de carismă"
- Situaţia în care mulţi şoferi se încurcă. Cine are prioritate la intrarea pe banda din mijloc pe o şosea cu trei benzi pe sens
- Incendiu puternic în zona Aviației din Capitală / Galerie foto - video. Update: A fost emis RO-ALERT
- Primăria Deva cere daune materiale și morale pentru zilele în care telecabina care urcă pe Dealul Cetăţii nu a mers
- Fructul pe care japonezii îl mănâncă pentru a-și proteja memoria
- Ministra Muncii: România s-a angajat că va renunţa la posibilităţile de pensionare anticipată
- Un bărbat din Giurgiu este proprietarul motocicletei Regelui Mihai I şi a unei maşini ca cea folosită de comisarul Moldovan
- Chirieac: „Adevărata miză în cazul candidaturii lui Burduja”. Analistul „traduce” și gestul subtil făcut astăzi de Firea în legătură cu Marcel Ciolacu
- Capcanele pentru turiștii care vizitează Londra. Româncă stabilită în capitala Angliei: Te trezeşti că ai dat 20 de lire. Gata, ai sărit din buget!