Rihanna, umilită într-o reclamă de la Snap Inc. Pierderi de sute de milioane de dolari
Data actualizării:
Data publicării:
Autor: Dan Carp
WhatsApp
Rihanna
Rihanna
Rihanna a fost protagonista unei reclame pentru care nu și-a dat acordul, pe care compania Snap Inc a fost nevoită să o retragă.

Snap Inc, companie care deține aplicația Snapchat, pierdut în jur de 800 de milioane de dolari, după ce a postat o reclamă prin care-și promova într-un mod nu tocmai etic aplicația „Would you rather". Mai exact, prin intermediul reclamei, utilizatorii erau întrebați ce ar alege dintre a o pălmui pe Rihanna, ori a-l pocni pe Chris Brown, ironie cu trimitere la scandalul din 2009 al celor doi, de pe vremea când formau un cuplu. 

Reclama a stârnit indignare în social media, iar reacția Rihannei nu a întârziat să apară: „Aș numi-o ignoranță, dar nu cred că poate exista atâta prostie. Ați dat bani să ilustrați ceva ce face de rușine intenționat victimele violenței domestice și v-ați bătut joc de ele! (...) Ne-ați dezamăgit, rușine!", a postat Rihanna pe Insta Stories.

Snapchat, declin puternic

Pe fondul reacțiilor negative din social media, Snap Inc și-a retras reclama și și-a cerut scuze: „Reclama este dezgustătoare și nu ar fi trebuit sa apară niciodată. Ne cerem scuze pentru această greșeală groaznică. În acest moment investigăm cum s-a întamplat acest lucru, pentru a fi siguri că nu se va mai repeta niciodată", a declarat un purtător de cuvânt al companiei.

 După acest eveniment, acțiunile companiei au scăzut cu 5%, asta după ce valoarea de piață scăzuse deja cu un miliard de dolari, după ce Kylie Jenner a anunțat pe Twitter, la finalul lunii februarie, că renunță la Snapchat.

[citeste si]

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?
pixel