Ministrul Dezvoltării Regionale şi Turismului, Elena Udrea, a declarat că brandul turistic al României va scoate în evidenţă natura neatinsă.
După ce i-am surprins pe toți cu sloganul Simply Surprising și după ce le-am spus să vină în Land of Choice, Elena Udrea anunță, la ProTV, că brandul de țară va pune accentul pe sălbăticia României. Se vor gândi oare turiștii la unele din puținele zone naturale virgine de la noi din țară sau la noi ca popor? În urma cercetării făcute în opt ţări ţintă s-a stabilit că România este competitivă în străinătate prin natura neatinsă, susține Udrea. Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului va lansa la sfârşitul lunii iunie brandul turistic al României pe piaţa internă. Brandul este realizat de asocierea THR - Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA - Taylor Nelson Sofres.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Propunerea trimisă de sindicate la partide pentru modificarea Legii pensiilor. Lista principalelor schimbări solicitate
- Român stabilit în Anglia: "În Marea Britanie, copiii plătesc părinților chirie. Noi, românii, avem simțul familiei" - VIDEO
- Gem de struguri. Cea mai bună rețetă de sezon
- Adrian Negrescu, previziuni sumbre pentru 2025: Vom pierde câteva sute de mii de locuri de muncă
- BANCUL ZILEI: Naufragiatul...
- BANCUL ZILEI: Lecția de Limba Româna
- PSD spune că a găsit originalul cărții lui Ciucă - „În slujba țării”. E scrisă de doi generali / foto
- Venus în Scorpion până pe 17 octombrie. Iată beneficiile pentru fiecare zodie!
- Secretara-şefă a UMF "Carol Davila", găsită moartă de polițiști
- Exploziile pagerelor din Liban provoacă panică. Experții dezvăluie dacă telefoanele mobile pot fi și ele o țintă. Cum verifici dacă smartphone-ul tău e sigur