"Francezi şi europenii petrec, în medie, două ore pe zi în maşină. Directorul grupului Challenges, Claude Perdriel, şi CEO-ul Renault, Carlos Ghosn, împărtăşesc aceeaşi convingere, că dezvoltarea automobilelor conectate şi autonome va permite utilizatorilor să aibă la dispoziţie mai mult timp pentru a face alte activităţi atunci când sunt în maşină", a explicat Renault într-un comunicat.
Nu au fost oferite niciun fel de informaţii cu privire la preţul tranzacţiei. Un purtător de cuvânt de la Renault a apreciat că tranzacţia ar urma să se finalizeze în prima parte a anului următor.
Grupul Renault ar urma să devină acţionar minoritar la Challenges cu ocazia unei majorări de capital care va fi derulată la grupul de presă, care în prezent regrupează cinci reviste (Challenges, Sciences & Avenir, La Recherche, LHistoire şi Historia). La finalul operaţiuni de majorare de capital, care este preconizată să se deruleze la începutul lui 2018, Claude Perdriel va rămâne acţionar majoritar cu 60% din capital.
Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999. Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană, relatează Agerpres.
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Cine a furat România. Cea mai mare propagandă a fost scoasă la iveală
- BANCUL ZILEI: De ziua soacrei
- Funeriu: E o greșeală fundamentală să părăsești România sau Republica Moldova pentru a te muta mai la Vest
- Pască fără aluat. Rețeta lui Liviu Dragnea pentru Paște 2024 / video
- Condiment folosit de Paște plin de pesticide
- Nicușor Dan: De ce nu e apă caldă în București / video
- Ursul a dat iama în gospodăria lui Adrian Năstase. Prima reacție a fostului premier / foto în articol
- Avea mici afaceri de 20 de ani în România, dar a plecat în UK, cu toată familia. ”În HoReCa, erau cele mai mari și mai grele controale. Veneau la două săptămâni și nu plecau fără... ”
- Când se termină coșmarul de pe Prelungirea Ghencea. Nicușor Dan spune de ce lucrările durează foarte mult. ”Tot timpul așteptăm unii după alții”
- De ce criptomonedele sunt „un mare nu”. Mitroi (analist de investiții): E eminamente speculativ. Creșterea vine doar din achiziția altcuiva