Pe pagina lor de Facebook, Verbraucherzentrale Hamburg (Centrul pentru Protecția Consumatorilor din Hamburg) a dezvăluit că Ferrero, compania din spatele Nutella, a schimbat în mod secret rețeta. Producătorii au adăugat mai mult zahăr și mai mult lapte praf degresat.
Conținutul de zahăr a crescut de la 55,9 la 56,3 la sută, iar laptele de la 7,5 la 8,7 la sută, relatează The Independent.
Grupul de consumatori declară că noul Nutella are o culoare mai deschisă și sugerează că, prin creșterea conținutului de lapte, compania a reușit să economisească costurile pentru cacao.
Într-o lume în care majoritatea companiilor încearcă să reducă conținutul de zahăr din produsele alimentare, pentru a atrage clienți mai conștienți de sănătate, schimbarea nu a fost bine primită.
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Prinţul Harry se întoarce în Anglia
- Horoscop Berbec, Taur, Gemeni, Rac. Zodia care primeşte "un strop suplimentar de carismă"
- Situaţia în care mulţi şoferi se încurcă. Cine are prioritate la intrarea pe banda din mijloc pe o şosea cu trei benzi pe sens
- Un bărbat din Giurgiu este proprietarul motocicletei Regelui Mihai I şi a unei maşini ca cea folosită de comisarul Moldovan
- Liliecii, mamiferele care ajută agricultura din România. În SUA, au eradicat malaria
- Loto 6/49 de Florii. Rezultatele tragerilor de duminică, 28 aprilie, 2024
- Chirieac: „Adevărata miză în cazul candidaturii lui Burduja”. Analistul „traduce” și gestul subtil făcut astăzi de Firea în legătură cu Marcel Ciolacu
- BANCUL ZILEI: Tratament împotriva reumatismului
- Politico: Polonia, în campanie de lobby, înainte de alegerile din SUA. Poate schimba perspectiva lui Trump
- Jucătorul simbol al titlului cucerit de FCSB. Victor Ciutacu îl laudă. "Mi-a adus aminte de Carragher în finala de la Istanbul"