Autoritățile federale de reglementare în materie de siguranță din SUA realizează o anchetă după ce proprietarii Tesla s-au plâns că mașinile lor se opresc fără motiv, scrie CNN. Problema poate proveni de la funcția de frânare automată a Tesla care acționează frânele atunci când șoferul nu poate face acest lucru. Un purtător de cuvânt al Administrației Naționale pentru Siguranța Traficului pe Autostrăzi a declarat că agenția „este la curent cu plângerile primite cu privire la evitarea coliziunilor directe și le analizează prin procesul nostru de evaluare bazat pe risc”.
„Dacă datele arată că poate exista un risc, NHTSA va acționa imediat”, a spus purtătorul de cuvânt.
Funcția de frânare automată poate crea, în mod ironic, coliziuni
Deși funcțiile de frânare automată pot ajuta la prevenirea accidentelor, ele pot provoca, de asemenea, probleme sau chiar coliziuni din spate, dacă sistemul oprește mașina în mod inutil atunci când detectează în mod fals un obstacol. O investigație ar fi ultimul pas înainte ca agenția să ceară companiei să recheme vehiculele pentru a remedia problema.
În octombrie, ca răspuns la reclamațiile adresate NHTSA de la proprietarii Tesla, compania a emis o actualizare a software-ului său de frânare automată. Dar plângerile au crescut în număr de atunci. Washington Post a raportat că plângerile legate de frânarea fantomă la NHTSA au crescut la 107 în ultimele trei luni, comparativ cu doar 34 în ultimele 22 de luni.
Programare eronată intenționată a unei funcții
Aceasta este doar cea mai recentă problemă dintr-un șir de lung de nereguli legate de siguranță, emise de NHTSA despre Tesla. La începutul acestei săptămâni, producătorul de vehicule electrice a fost forțat să recheme toate cele 53.822 de vehicule echipate cu funcția de „conducere autonomă completă”, deoarece software-ul a fost programat în mod intenționat să treacă încet prin semnele de oprire în unele scenarii.
Anul trecut, NHTSA a forțat, de asemenea, Tesla să dezactiveze o funcție care permitea ocupanților să joace jocuri video pe ecranul computerului de bord în timp ce mașina era în mișcare. Agenția investighează, de asemenea, numeroase cazuri în care Tesla, aflată în modul de conducere autonomă, a lovit vehicule de urgență parcate la locul accidentelor de circulație.
Tesla nu a răspuns acuzațiilor aduse.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- S-a aflat cine era unul dintre călugării pe care Gigi Becali i-a adus la stadion. Nimeni nu-l mai recunoaște
- Zodia care va avea o săptămână nemaipomenită: primiți șansele necesare și sprijin
- Hadăr a fost filat timp de 10 ani. Ce a pățit cel care a venit să-i scoată aparatura de monitorizare din prize
- Cum explică Sebastian Burduja proiectul tunelului de sub București. ”Îmi pare rău, nu iau autobuzul, nu iau metroul. Nu o să par altcineva decât cine sunt”
- Jupiter intră în Gemeni, pe 26 mai. Daniela Simulescu: Beneficii pentru patru zodii
- BANCUL ZILEI: Scrisoare de la o mamă, pentru fiica ei
- Atenție șoferi! Modificări în legea siguranței rutiere, intrate în vigoare. Amenzi mai mari, mai multe radare
- Horoscop Leu 13-19 mai 2024. Daniela Simulescu: Este momentul să ieșiți în față, să schimbați atitudinea. Cereți mai mult, dar atenție, de la voi, nu de la viață
- Modificări simple la micul dejun, prânz și cină pentru a scăpa de 1000 de calorii pe zi
- Cum ar putea fi opriți profesorii care încearcă să recupereze materia prin meditații. Conf. univ. dr. Firuța Tacea: Trebuie să existe la nivel local / video