În acest context, datele centralizate de RTB House arată că, în 2018, jumătate dintre investiţiile în marketing realizate de către jucătorii din piaţa de turism au mers către advertising-ul digital.
Estimările pentru acest an sunt că nivelul investiţiilor este aşteptat să crească la 65% din totalul bugetelor alocate pentru cheltuielile de marketing, în timp ce aproximativ 10% din aceste bugete vor fi direcţionate către publicitatea programatică.
Pe de altă parte, în raportul "Travel Industry Marketing Study 2019" se menţionează că aproape jumătate (46%) dintre specialiştii de marketing din turism consideră că distribuirea în timp real de anunţuri publicitare personalizate este cea mai mare provocare cu care se confruntă. Astfel, algoritmii dezvoltaţi cu ajutorul tehnologiilor "deep learning" pot livra către consumatori oferte speciale în doar câteva milisecunde de la prima interacţiune a unui utilizator.
Tehnologia "deep learning" permite analizarea nu doar a elementelor de bază din comportamentul utilizatorului (ce produse caută sau care sunt categoriile de produse care îi interesează etc), ci şi a mai multor tipuri secundare de date şi informaţii. Sistemele de calcul folosesc aceste date pentru a determina care este scopul unui utilizator într-un magazin şi să prezică ţinta de achiziţie.
Conform analizei RTB House, campaniile derulate cu ajutorul "deep learning" au generat cu până la 41% mai multe click-uri decât campaniile clasice.
RTB House este o companie globală înfiinţată în anul 2012 care oferă tehnologii de ultimă oră în retargetare pentru brandurile de top din întreaga lume. Compania deserveşte peste 1.200 de clienţi în Europa, Orientul Mijlociu, Africa, Asia-Pacific, America de Nord şi America de Sud, având sedii în New York, Londra, Tokyo, Singapore, Sao Paulo, Moscova, Istanbul, Dubai şi Varşovia.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Fructul pe care japonezii îl mănâncă pentru a-și proteja memoria
- SUA încetează furnizarea de rachete Patriot către Ucraina: Spania și Japonia intervin
- Incendiu puternic în zona Aviației din Capitală / Galerie foto - video. Update: A fost emis RO-ALERT
- Florin Piersic a fost operat de urgență. Medicii i-au descoperit o infecție la genunchi
- Programul Casa Verde Fotovoltaice, deblocat. Laurențiu Neculaescu (AFM): Documentul care e obligatoriu la decontare / video
- Ce este „Slow living”-ul și cum poate redefini calitatea vieții în era modernă
- Rabla Clasic și Rabla Plus. Neculaescu (AFM): Banii pentru mașini clasice, în scădere / Cât primești dacă îți cumperi o mașină electrică
- Traian Băsescu - Marian Vanghelie, ceartă în direct! ”Vedeți ce spuneți că eu am înregistrări”/ ”O să iasă la lumină”. Fostul președinte a închis telefonul
- Vești bune din Austria: Partidul Poporului, ÖVP, blocat pe locul al treilea. Nehammer nu va mai fi premier
- Firmele chineze se retrag "în subteran" în privința plăților către Rusia. Băncile nu mai au încredere - Reuters