"În primul rând, o maşină cu volan pe dreapta are dezavantajul lipsei de vizibilitate în faţă. În afară de asta, maşina cu volan pe dreapta mai are şi farurile altfel, dacă nu au fost modificate. Farul din stânga bate mai puţin, farul din dreapta mai mult, la o maşină cu volan pe stânga. La cele cu volan pe dreapta trebuie făcută schimbarea.
Dar problema maşinilor cu volan pe dreapta nu e atât a maşinii, cât a şoferului, din punctul meu de vedere. Cel care utilizează o maşină cu volan pe dreapta este egal de multe ori cu cel care are numere de Bulgaria, care merge fără centură, cu atitudine din asta de "mie mi se rupe, eu păcălesc cumva sistemul". În general, vorbim de o persoană care nu are o atitudine corectă.
Când vezi o maşină cu volan pe dreapta, eu cred că problema nu e din punct de vedere tehnic, ci că te aştepţi ca cel de la volan să aibă o atitudine ciudată, să nu respecte reguli de circulaţie, să nu aibă politeţe. Nu vorbesc de maşini istorice, de maşini speciale, cum sunt cele care curăţă strada. Ci de cei care vor să păcălească sistemul. E foarte bine că au fost interzise. Nu înţeleg de ce se mai permite circulaţia celor care au rămas. În Marea Britanie, spre exemplu, nu ţi se dădea voie să înmatriculezi maşini cu volan pe stânga", a declarat Titi Aur.
Potrivit Registrului Auto Român, în România au fost aduse peste 29.000 de maşini cu volanul pe dreapta în anul 2018 şi mai mult de 20.000 maşini în anul 2019, care, din cauza Brexit, este şi ultimul an în care s-au putut efectua astfel de importuri de către persoanele fizice.
CITEŞTE ŞI Maşinile cu volan pe dreapta, pe punctul de a fi interzise în România
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Semnalul dat de BNR privind economia. Adrian Negrescu: Ce urmează pentru România
- Marea reorganizare din Ministerul Muncii: Sunt mai puțini cu... 7 angajați!
- Plăcintă de mere cu aluat turnat, ca-n Ardeal. Rețeta din moși strămoși
- Infracțiuni economico-financiare, cu prejudicii foarte mari, în care sunt angrenate persoane din funcții publice, din administrația locală, dar și afaceriști. Cms. Neagu Claudiu vine cu dezvăluiri
- Autostrada București - Alexandria. ”Astăzi e nenorocire, cozi kilometrice, mai ales în weekend”. Gâdea și Catana dau asigurări: Se va face. Vă spun două motive
- Hellvig: În urmă cu 25 de ani era un om normal și nimic nu îl recomanda pentru vreo funcție. Dacă ar fi să recomand un model de urmat, el e unul dintre numele care îmi vine în minte
- Tânărul cu barbă din această fotografie restaurată a avut, la un moment dat, toată România la picioare. L-a sfidat până și pe Regele Carol 1
- Județul care a devenit un șantier în ultimii 4 ani. Claudiu Catana: Se lucrează la drumuri, la poduri și la port / video
- Ai avut telefon fix în trecut? Ești bun de plată azi! Avocatul Bărbuceanu îți spune ce să faci în astfel de situații
- Solicitarea CPI de arestare a lui Netanyahu este șocantă, subliniază Chirieac. ”Este pentru prima dată când amestecă victimele cu agresorii”
- Cum sunt prinse firmele cu administrator fictiv, numit și „om de paie”. Comisar: Întotdeauna identificăm adevăratul șef, aceștia nu scapă
- Lupta dependenților, de două ori mai grea într-un cuplu în care ambii consumă. Psiholog: Partenerul poate fi un obstacol în calea recuperării
- România o ia pe urmele Greciei. Negrescu: Cheltuielile statului, cu 28% mai mari în 2024, în țara codașă la colectarea TVA