O echipă maghiară a testat 80 de zile un astfel de autobuz pentru a arăta că vehiculul poate să facă faţă transportului în comun într-un oraş aglomerat. Autobuzul este produs în Ungaria şi foloseşte un soft românesc, iar după o încărcare de trei ore poate să parcurgă până la 250 de kilometri.
În demersul lor de a convinge lumea să renunţe la vehiculele clasice, echipa româno-maghiară a plecat acum două luni în călătoria în jurul globului. Până să ajungă la Cluj, autobuzul electric a trecut prin Canada, Portugalia, SUA, China, Ucraina, Rusia şi Kazahstan.
Edilii din Cluj par convinşi - spun că vor cumpăra astfel de autobuze prietenoase cu mediul, în premieră la noi.
Autobuzele electrice urmează să circule pe cele mai aglomerate patru trasee din oraş. Preţul acestor autobuze va fi în jur de 71 de milioane de lei.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Funeriu: E o greșeală fundamentală să părăsești România sau Republica Moldova pentru a te muta mai la Vest
- Cine a furat România. Cea mai mare propagandă a fost scoasă la iveală
- BANCUL ZILEI: De ziua soacrei
- Avea mici afaceri de 20 de ani în România, dar a plecat în UK, cu toată familia. ”În HoReCa, erau cele mai mari și mai grele controale. Veneau la două săptămâni și nu plecau fără... ”
- Când se termină coșmarul de pe Prelungirea Ghencea. Nicușor Dan spune de ce lucrările durează foarte mult. ”Tot timpul așteptăm unii după alții”
- De ce militarii și oamenii cu handicap nu au primit „pensia” înainte de Paște 2024. Unde s-a produs confuzia
- Motivul pentru care o tânără a refuzat să mai plătească la casele self-pay din supermarket / video
- Pască fără aluat. Rețeta lui Liviu Dragnea pentru Paște 2024 / video
- Condiment folosit de Paște plin de pesticide
- De ce criptomonedele sunt „un mare nu”. Mitroi (analist de investiții): E eminamente speculativ. Creșterea vine doar din achiziția altcuiva