Din această săptămână, sunt în curs lucrări pentru realizarea viitoarei canalizări pluviale. De asemenea au început lucrările pentru relocarea rețelei de alimentare cu apă, dar și a rețelei de gaze naturale.
În paralel, continuă lucrările pentru ridicarea zidului de sprijin a noii artere de circulație. În acest moment, zidul este gata în proporție de 25%.
Încă din luna octombrie 2018, în ciuda condițiile meteo, lucrările au fost menținute în graficul stabilit. Astfel, din momentul emiterii autorizației de construire, în urmă cu aproximativ trei luni, au fost realizate:
- defrișările necesare pe toată lungimea, între Șoseaua Petricani și Calea Floreasca, iar masa lemnoasă a fost predată către ADP Sector 2, conform avizului de Mediu;
- demolările proprietăților aflate pe culoarul de expropriere, conform Autorizației de Demolare;
- săpătura pentru zidul de sprijin pe toată lungimea arterei (pe partea dreapta sens Floreasca - Petricani);
- împrejmuirea zonei de lucru;
- infrastructura și semaforizarea în zona Nod Autostrada A3 – Petricani – Fabrica de Glucoză;
- corelarea semaforizării cu cea din Nod Autostrada A3 – Petricani – Fabrica de Glucoză;
- lucrările pregătitoare privind relocările de utilități.
Lucrările continuă în același ritm pentru a putea reduce termenul de finalizare. Potrivit contractului, termenul de execuție este de 15 luni, însă a fost discutată cu executantul posibilitatea reducerii acestui termen la 12 luni.
Proiectul noii șosele presupune lărgirea la 4 benzi, două pentru fiecare sens de circulație, a arterei de 1,8 km lungime, între Șoseaua Petricani – Nod A3 și Calea Floreasca. Fiecare bandă va avea 3,5 metri lățime, iar trotuarele vor include și o pistă pentru bicicliști cu o lățime de 1,5 metri pentru fiecare sens. Intersecțiile pe care Șoseaua Fabrica de Glucoză le traversează vor fi reconfigurate și va fi realizată racordarea la sensul giratoriu din zona Autostrăzii A3. De asemenea, vor fi amenajate noi spații verzi, iar iluminatul stradal va fi modernizat. Proiectul prevede și amenajarea de parcări, a două drumuri colectoare și semaforizare pe anumite segmente.
Contractul de proiectare și execuție a fost semnat cu întârziere din cauza situațiilor legate de exproprieri și contestații. De asemenea, apariția de noi construcții în zonă au dus la necesitatea modificării proiectului initial.
Dirigenția de șantier este realizată de Compania Municipală Dezvoltare Durabilă București.
Executarea lucrărilor este realizată de asocierea Straco Grup-Tracon - Primacons Group și costul actualizat se ridică la circa 48 milioane lei fără TVA.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
- Medeea Marinescu își explică lipsa de reacție publică după ce Florin Piersic a fost internat de urgență
- BANCUL ZILEI: Secretul ascuns al limbii române
- Medicul Alin Popescu, despre un aliment de pe masa de Paște: Preparat așa... e nenorocire completă / Asta e o regulă pe care mulţi nu o respectă, din păcate
- Tragedia din Vinerea Mare care a făcut înconjurul lumii. Peste 100 de români, majoritatea copii, au ars de vii în biserică
- Mircea Diaconu: E un fenomen, pe care nu-l sesizează aproape nimeni, care se petrece în România. Sunt vizați tinerii educați, IT-iștii, modernitatea țării
- Vasile Bănescu explică: De ce slujba de Înviere nu are loc în biserică. Când începe și când se termină sfânta slujbă a Paștelui
- Miracolul Luminii Sfinte? Ce știm despre aprinderea ei: Un arab și un turc verifică înainte Sfântul Mormânt
- Mioara Roman îi trimite semne Oanei Roman, din lumea de dincolo, chiar în Săptămâna Mare / foto în articol
- Preotul Paul Iulius Negoiță, despre cea mai importantă tradiție de Înviere. Puțini mai respectă de Paște această regulă foarte veche, dar extrem de valoroasă
- Incendiu puternic lângă Mănăstirea Voroneț / Update: Există riscul ca focul să se extindă / foto în articol