Prima mașină care se RĂSTOARNĂ în acest test. Dezastru pentru Jeep Wrangler 2019
Noul Jeep Wrangle a fost testat de IIHS, organizație non-profit care testează siguranța mașinilor, iar lucrurile nu au mers deloc bine.
Noul Jeep Wrangle a fost testat de IIHS, organizație non-profit care testează siguranța mașinilor, iar lucrurile nu au mers deloc bine, conform Cnet. Institutul a transmis că Wrangler-ul a fost prima mașină din istoria testărilor sale care să se răstoarne în urma unui accident frontal.
IIHS a dezvăluit descoperirea după un test standard care a avut loc joi, iar accidentul frontal a rezultat în răsturnarea de două ori a jeepului. SUV-ul lovește bariera la 65 km/h, apoi se răstoarnă pe o parte, oprindu-se în decorul laboratorului de testare. Situația nu arată prea bine.
Test de rutină
Conform organizației care testează siguranța mașinilor, Wrangler-ul model 2019 a fost selectat într-un program de rutină. Totuși, compania care deține Jeep, Fiat Chrysler Automobiles, a transmis rezultate care arată că SUV-ul nu s-a răsturnat în timpul propriilor teste.
După rezultatele IIHS, Fiat Chrysler Automobiles s-a îndoit de rezultate. Producătorul de autovehicule a spus că rezultatele au fost poate afectate de modul în care organizația non-profit a legat mașina de sistemul de propulsie.
Al doilea test a avut aceleași rezultate
Astfel, IIHS a fost de acord să refacă testul, cu o metodă diferită propusă de Fiat Chrysler, iar Wrangler-ul s-a răsturnat din nou.
„FCA a produs mai bine de 500.000 de astfel de vehicule. Din această populație, nu cunoaștem vreun incident care să coreleze dinamica mașinii cu rezultatele IIHS. Cu mai mult de 75 de caracteristici de siguranță și securitate, Jeep Wrangler Unlimited îndeplinește și chiar depășește toate standardele federale de siguranță și continuă să fie lăudat de organizațiile de știri și grupurile de consumatori", a transmis Fiat Chrysler Automobiles, pentru Roadshow.
Abia a luat notă de trecere
Rezultatele slabe ale testului au oferit Wrangler-ului model 2019-2020 să treacă la limită testul de accident, la un sigur nivel peste cea mai rea notă, „Slab". IIHS a explicat că răsturnarea crește probabilitatea ca pasagerii să fie ejectați parțial din autovehicul.
În timp ce Wrangler-ul nu s-a răsturnat de tot, este încă îngrijorător, fiindcă ușile și acoperișul jeepului se pot scoate. Este de notat faptul că ultima generație de Wrangler a luat nota „bine" și nu s-a răsturnat în timpul testelor anterioare.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News