Data publicării:

Prețul păpușilor Barbie vor crește, indiferent că producător Mattel a avut vânzări de un mld. dolari

Autor: Neagoe Narcis-Florentin | Categorie: Stiri
WhatsApp
Foto: Pixabay. Imagine cu rol ilustrativ
Foto: Pixabay. Imagine cu rol ilustrativ

Prețurile păpușilor Barbie vor crește la finalul anului, după venituri de un miliard de dolari are producătorului Mattel.

Producătorul de jucării Mattel a anunțat că vor crește prețurile produselor vândute în apropierea Crăciunului fiindcă prețurile din industrie au tot crescut. Conform BBC, comentariile firmei au venit după ce costurile materiei prime și transportului s-au mărit în timp ce economia globală își revine din șocul pandemiei.

În același timp, producătorul păpușilor Barbie a anunțat că a făcut vânzări de un miliard de dolari, fiind o performanță mai mare decât se preconiza. „Vom căuta o creștere de prețuri în a doua jumătate a anului. Nu am hotărât încă ce produse vor fi afectate, dar este un răspuns la presiunile inflaționiste”, a transmis directorul executiv al companiei, Ynon Kreiz.

Firma nu ar fi singura care va crește prețurile

 

Kreiz a mai spus că firma sa nu este singura care a crescut prețurile jucăriilor. „Nu suntem singurii care o vor face, în industria noastră toată lumea a făcut-o – și nimeni nu este surprins că s-a întâmplat”, a mai comentat CEO-ul.

Vânzările nete ale companiei care o produce pe Barbie au crescut cu 40% față de aceeași perioadă a anului trecut, peste pragul de un miliard de dolari. Acest lucru a fost realizat datorită unei creșteri cu 46% a vânzărilor de păpuși Barbie, cel mai cunoscut brand al companiei.

Mattel s-a descurcat în ciuda problemelor

 

Firmele din multe industrii ale lumii au avut probleme din cauza întârzierilor livrărilor în pandemie, în mare parte cauzate de încetinirea traficului în porturi. Mattel a avut probleme la transportul materiei prime, însă a reușit să treacă peste aceste turbulențe datorită mărimii afacerii. „Am reușit să ne descurcăm datorită mărimii și parteneriatelor pe care le avem cu vânzătorii și partenerii din retail pentru a depăși unele probleme, astfel că nu au jucat un rol în veniturile noastre din al doilea trimestru al anului”, a mai spus Kreiz.

Între timp, compania rivală Hasbro a anunțat venituri mai bune decât se așteptau analiștii de 1,32 miliarde dolari, o creștere de 54% față de anul trecut. Compania Hasbro a spus că a încercat să evite problemele de transport generate de pandemie prin creșterea capacității de livrare și accelerarea procesului de căutare a materiei prime.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel