Data publicării:

TURISM. Premieră pentru România în Elveția

Autor: Roxana Neagu | Categorie: Lifestyle
WhatsApp

România este, pentru prima dată, calitatea de țară partenera și de invitat de onoare la  Târgul Internațional de Turism FESPO Zurich. 

Târgul Internațional de Turism FESPO Zurich este cea mai mare manifestare pentru public din Elveția, cu un număr de 60.000 de vizitatori și 600 de expozanți. Se desfășoară în perioada 25 -28 ianuarie 2018.

Ministerul Turismului promovează destinațiile turistice atractive ale României la acest târg în cadrul unui stand amenajat, cu o suprafață totală de 130 mp, ce are ca element fundamental o replică a porții de intrare în cetatea Alba Carolina, marcând în acest fel importanța istorică a Anului Centenarului.

Incursiune în timp

Cei care trec pragul standului României vor avea ocazia de a face o incursiune în timp, asistând la prezentări, atât pe suport informațional cât și pe suport video, a celor mai importante momente istorice relevante pentru împlinirea celor 100 de ani de la Marea Unire. Sigla Centenarului se va regăsi de asemenea pe toate suporturile de comunicare ale României de la Târgul Internațional de Turism FESPO 2018, anunță Ministerul Turismului. 

Ce cuprinde programul

Programul în cadrul standului național cuprinde acţiuni de promovare a României ca destinație turistică precum: evenimente de tip business to business, seri tradiționale româneşti, momente artistice de dans și muzică populară oferite de Ansamblul Transilvania dar și de maestrul Nucu Pandrea.

Vacanțe în România

Ministerul Turismului își propune ca, împreună cu expozanții din standul național, să prezinte o gamă variată de produse turistice care îi pot convinge pe călători să aleagă România pentru a-și petrece vacanțele: pachetele de tip city break, turismul activ și de aventură, circuite culturale, ecoturism, turismul balnear și wellness.

Delegația Ministerului Turismului în Elveția va fi condusă de Secretarul de Stat Bogdan Tomoiagă. Demnitarul va avea întrevederi oficiale cu reprezentanți din domeniul turismului, atât din sistemul public cât și din cel privat.

Amplă campanie

Participarea la această manifestare oferă şansa țării noastre de a se bucura de o vizibilitate crescută pe piaţa elveţiană, prin ampla campanie de comunicare ce a început încă din luna noiembrie a anului 2017 și va continua pe timpul derulării evenimentului. Destinația turistică România este prezentată și în catalogul oficial al târgului, ce va fi tipărit într-un număr mare de și va fi distribuit cu titlu gratuit tuturor vizitatorilor târgului.

[citeste si]

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel