Poşta Română, strategie în competiţia cu firmele de curierat. Horia Grigorescu ne spune ce ne așteaptă
Data actualizării:
Data publicării:
Autor: Mihai Ciobanu
WhatsApp
Horia Grigorescu anunţă măsuri pentru ca Poşta Română să recupereze decalajul faţă de firmele de curierat private, mai ales în ceea ce priveşte componenta de livrare a produselor din comerţul online.

"În prezent, Poşta Română este cel mai mare jucător de pe piaţa serviciilor poştale din România. Dacă ne uităm strict la volumele pe care clienţii noştri le transmit, dominăm absolut toate cotele de piaţă, cu excepţia unor servicii mai noi pe care Poşta Română urmează să se dezvolte în continuare.

Poşta Română a ratat trenul, în momentul în care trebuia să facă nişte investiţii nevralgice. Şi aici vorbesc direct de componenta de coletărie. Am rămas în urmă pe această zonă de furnizare a serviciilor de curierat, de aducere acasă a coletelor oamenilor, iar acest lucru ne aduce un mare deserviciu. De ce? Pentru că vorbim de o piaţă a comerţului online, o piaţă care este în creştere an de an, lună de lună, unde noi avem un potenţial foarte mare, în contextul în care vom reuşi să facem nişte investiţii strategice, tocmai pentru a recupera acest decalaj care există între noi şi ceilalţi jucători de pe piaţă", a declarat, într-un interviu acordat DC News, Horia Grigorescu, directorul Poştei Române. 

Video: 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?
pixel