"În urma problemelor cu care ne-am confruntat în privinţa trimiterilor internaţionale prin intermediul Poştei Române, dar şi a timpilor mari de procesare în Biroul de Schimb Internaţional, reprezentanţii companiei au căutat soluţii pentru remedierea acestora, astfel încât clienţii să beneficieze de primirea coletelor într-un timp cât mai scurt. Procedura cronofagă este înlocuită, în 2018, de o soluţie rapidă, performantă din punct de vedere tehnologic. Astfel, începând cu 1 ianuarie, Poşta Română a introdus aplicaţia CDS, de scanare rapidă a datelor expediţiilor internaţionale, care a început să-şi producă efectele: timpii de aşteptare s-au redus simţitor. Dacă până în prezent, toate datele care însoţeau coletul (expeditor, destinatar, adrese, valoare, conţinut şi altele) erau introduse manual, acum ele sunt procesate instant în sistem, prin scanarea codului de bare", se arată în comunicatul citat.
CNPR precizează că accesul la datele de expediţie este rapid şi pentru lucrătorii vamali, iar vămuirea produselor, pre-avizarea fiscală şi multe alte proceduri sunt simplificate de aplicaţie, în beneficiul clienţilor care aşteaptă primirea produselor din spaţiul internaţional.
Colete, restante din vară
"Dorim ca publicul şi clienţii noştri să ştie că, în octombrie 2017, managementul companiei a găsit solduri (colete) restante în Biroul de Schimb Internaţional, încă din lunile de vară. În prezent, întârzierile nu sunt anterioare lunii decembrie 2017. Cauza principală a întârzierilor prezente este fluxul major din perioada sărbătorilor de iarnă. Soluţiile imediate au fost suplimentarea numărului de persoane care lucrează la procesarea coletelor în BSI, dar şi mărirea programului de lucru la oficiile vamale din Bucureşti. Ne recunoaştem problemele şi suntem, în permanenţă, atenţi la soluţii care pot ridica Poşta Română la înălţimea aşteptărilor clienţilor noştri. Suntem în plin proces de revitalizare. Inclusiv prin implementarea soluţiilor tehnologice, intenţionăm - şi credem că ne îndreptăm în direcţia corectă - să reducem timpii de aşteptare şi să îmbunătăţim cu atât mai mult relaţia cu clienţii", notează operatorul poştal.
Poşta Română, companie naţională înfiinţată conform Legii 31/1990, şi nu o instituţie publică, este deţinută de statul român, prin Ministerul Comunicaţiilor şi pentru Societatea Informaţională (MCSI), în proporţie de 75%, şi de Fondul Proprietatea (FP) în proporţie de 25%.
Compania deţine cea mai mare reţea de distribuţie la nivel naţional, însemnând peste 80% din totalul subunităţilor poştale care operează, în prezent, în România. La ora actuală, peste 19 milioane de locuitori beneficiază de serviciile Poştei Române şi peste 7,5 milioane de adrese sunt acoperite de reţeaua poştală proprie.
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- De ce militarii și oamenii cu handicap nu au primit „pensia” înainte de Paște 2024. Unde s-a produs confuzia
- Motivul pentru care o tânără a refuzat să mai plătească la casele self-pay din supermarket / video
- Adio, mașini în București? Ce spune Nicușor Dan
- BANCUL ZILEI: Rețeta ciorbei de burtă
- Ieșirea din scenă a lui Klaus Iohannis: pas cu pas, spre scenariul lansat în DCNews în decembrie 2023
- "Femeile din România și cele din Italia sunt foarte diferite”. Designerul Giulia Rossignoli dă cărțile pe față: E total invers
- Riscurile la care ne expunem când facem cumpărături de pe Shein și Temu
- Cum să treci corect pe „sub masă” - Sfântul Epitaf, în Vinerea Mare. Preotul Nicolae Crângașu: Așa se face
- Lui Mihai Mărgineanu nu i-a venit să creadă ce a văzut în Vama Veche / foto în articol
- Copiii din București merg degeaba în Herăstrău. Nicușor Dan: Când se va rezolva problema cu locurile de joacă