Pizza Hut: fără smartphone la masă - Campanie pentru "de-telefonizare"
Campanie de "de-telefonizare" lansată de Pizza Hut. Brandul a lansat o serie de spoturi cu acest mesaj, prin care își propune să-i motiveze pe români să lase smartphone-ul pe durata mesei.
Spoturile campaniei au fost realizate de agenția McCann Erickson.
Campania de "de-telefonizare" vine după ce, în toamna anului trecut, Pizza Hut a militat pentru "detastaturizare", îndemnându-i pe români să nu mai mănânce pe tastatură, scrie paginademedia.ro.
Pe lângă execuțiile TV, în cadrul restaurantelor au fost semnalizate două zone, iar clienții vor avea posibilitatea de a alege o masă în „zona dependenților de smartphone” sau în zona celor „independenți”.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- SRI face angajări. Posturile pentru care puteți aplica. Vă puteți înscrie în cursă până la finalul lunii mai
- Micii pe care îi mâncăm nu mai au nicio legătură cu micii adevărați. Ingredientul care lipsește cu desăvârșire. Medicul Alin Popescu: Aș da o lege să se schimbe compoziția
- Cea mai mare inutilitate din București. Primarul de sector care credea că va da lovitura și turiștii vor lua cu asalt construcția
- Numerologul Romeo Popescu, previziunile pentru luna mai, în funcție de cifra destinului: Cine are idei geniale și face rost de bani
- BANCUL ZILEI: Ardeleanul și avocatul...
- Cât a plătit o mămică pentru 3 felii de cozonac la supermarket: Nici nu-ți vine să-l mai mănânci / video
- Cine a furat România. Cea mai mare propagandă a fost scoasă la iveală
- Bătrânica din Germania e istorie: Acum, toți samsarii merg la grădiniță! Nouă tactică pe piața auto second hand
- Vacanța ieftină în Istanbul nu mai există! ”Prețurile de acum încolo vor fi exagerate”. Ce notă de plată a primit o familie de români cu un copil mic după masa de prânz
- BANCUL ZILEI: De ziua soacrei