Data publicării:

Personal Home Delivery pentru animale, noul trend in businessul românesc

Autor: Ioan-Radu Gava | Categorie: Stiri
WhatsApp
Personal Home Delivery pentru animale, noul trend in businessul românesc / Foto cu caracter ilustrativ: Pixabay
Personal Home Delivery pentru animale, noul trend in businessul românesc / Foto cu caracter ilustrativ: Pixabay

Un nou trend în materie de business și-a făcut loc pe piața din România. Cererea pentru acest tip de franciză a crescut cu 44% în ultimele 18 luni.

Alegeri prezidentiale 2024

Mâncarea Super Premium pentru animale, livrată personal la domiciliu, la ore flexibile,  este acum, noul trend în materie de business tip franciză. O spun specialiștii din domeniu, o arată cifrele. În ultimul an și jumătate, cererea pentru un astfel de tip de franciză a crescut cu 44%. Într-o scurtă perioadă de timp, reprezentanții unei companii suedeze, specializată în acest domeniu, s-au dezvoltat tot mai puternic! Husse își desfșăroară activitatea în următoarele zone: 

- in Est: Iași

- In Sud-Est: Constanța

- In Sud: București/Ilfov

- In Vest si Nord-Vest: Timișoara, Arad, Oradea

- Centrul tarii: Brașov, Sibiu, Cluj, Ploiești

O companie suedeză care oferă mâncare pentru animale, la mare căutare printre români

Compania suedeză Husse are în spate 33 de experiență și este prezentă pe 5 continente. Acum, devine un adversar puternic și pe piața din România! În ultimele 6 luni de zile a crescut chiar și cu peste 55% cererea pentru mâncarea de calitate pentru caței și pisici.

Cifrele arată așa:

1. Creștere produse câini și pisici (hrană umedă și uscată, accesorii, jucării, suplimente, igiena):

- Creștere unități vândute cu 35,9% (medie)

- Creștere valoare vânzări cu 39,7% (medie)

2. Creștere hrana uscată pisici (aceeași perioada de referință):

- Creștere unități vândute cu 47,71% (medie)

- Creștere valoare vânzări cu 51,04% (medie)

3. Creștere hrană uscata câini (aceeași perioada de referință):

- Creștere unități vândute cu 51,38% (medie)

- Creștere valoare vânzări cu 56,41% (medie).

Ce a dus la o creștere atât de rapidă?

”Diferențierea față de celelalte branduri este evidentă. Modelul de lucru Husse, aplicat în absolut toate țările, presupune contact direct cu clienții, începând cu consiliere nutrițională pentru animalul lor de companie, suport în alegerea celui mai bun tip de hrană Husse (personalizat pe caracteristicile particulare ale câinelui sau pisicii) și până la livrare gratuită și personală acasă, de către consilierul Husse. Husse nu livrează prin curieri sau alte metode care pot "rupe" un contact direct cu clientul. Suntem permanent în legătură nemijlocită cu proprietarii de câini și de pisici și in felul acesta reușim să oferim confort și soluții complete, nu numai necesarul de hrană.” Cătălin Dumitru CEO Husse România

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?
pixel