Data publicării:
Participarea României la World Travel Market, un mare succes comercial
Invitation Romania consideră că participarea României la World Travel Market reprezintă un mare succes comercial.
Potrivit lui Gheorghe Fodoreanu, președintele Invitation Romania, unul dintre principalii touroperatori români specializați pe incoming, fost președinte al Asociației Naționale a Agențiilor de Turism (ANAT), standul Ministerului român al Turismului de la World Travel Market din Londra, cel mai important târg de turism business to business din lume, reprezintă un mare succes comercial. Touroperatorii români de incoming au realizat circa 550 de întâlniri de afaceri cu touroperatori din toată lumea în vederea comercializării destinației turistice România.
Care au fost principalele teme
Principalele teme turistice propuse de către touroperatorii români au fost valorile UNESCO ale României, de departe ieșind în evidență destinația Transilvania – lider al circuitelor culturale. De asemenea, s-au remarcat, pentru prima oară, programele turistice multinaționale: România alături de Bulgaria și de țările ex-iugoslave, respectiv România alături de Ungaria. Au fost înregistrate multe cereri privind organizarea de evenimente în România și, pe lângă circuitele clasice a fost extrem de solicitată Delta Dunării.
Un alt element de referință al participării României la World Travel Market a fost interesul mare acordat țării noastre și programelor touroperatorilor de incoming de către touroperatorii din țări asiatice precum Thailanda, Singapore, Coreea de Sud și Japonia.
"Particip de 28 de ani la World Travel Market, dar pot spune că este prima dată când standul României înregistrează un record de vizitatori profesioniști din domeniul turismului. Ministerul Turismului, reprezentat de către secretarul de stat Cristina Tărteață, a participat, alături de lideri ai organizațiilor profesionale, și aș menționa aici Asociația Incoming Romania, la foarte multe întâlniri și conferințe tematice. Pe lângă succesul comercial al țării noastre, vreau să evidențiez calitatea majorității standurilor prezente la World Travel Market, inclusiv cel al României. Standul Ministerului Turismului este sobru și s-a evidențiat prin structura de business și prin facilitarea întâlnirilor bilaterale, fiind amplasat în spațiul dedicat Europei, alături de țări cu mare potențial turistic. Trebuie să se înțeleagă că WTM Londra este un târg pentru profesioniști, iar standurile nu trebuie să aibă o atmosferă de 5 O' Clock", subliniază Gheorghe Fodoreanu.
Potrivit liderului Invitation Romania, peste 20% dintre standurile prezente au fost dedicate turismului online, soluțiilor de e-commerce și IT pentru industria turistică. De asemenea, țările din Asia și America de Sud și-au prezentat potențialul turistic în spații extraordinare, amenajate cu mult bun gust.
Despre Invitation Romania
Înfiinţată în 2006, Invitation Romania este una dintre principalele agenţii de turism din România specializată pe incoming, deci pe aducerea de turişti străini. Touroperatorul Invitation aduce turişti din toată lumea, în special din Asia, Germania, Franţa, Belgia, Anglia, Spania. Printre produsele promovate se numără circuite în Maramureş, Bucovina, Delta Dunării, Transilvania.
Fondatorul Invitation Romania, Gheorghe Fodoreanu, s-a dedicat, de peste 40 de ani, aducerii turiştilor străini în România. A fost ghid şi responsabil pentru piaţa franceză al ONT Carpaţi, singura firmă, de stat, care se ocupa cu aducerea turiştilor străini înainte de 1989, pe vremea comunismului. În 1990, a fondat, alături de parteneri, unul dintre primii touroperatori privaţi din România specializaţi pe incoming, Simpa Turism – Nouvelles Frontieres. Apoi a înfiinţat, alături de alţi acţionari, firmele Simpa Sport, Visit Romania, iar în 2006 a fondat Invitation Romania, touroperator unde este acţionar 100%. În 2004 a înfiinţat Comisia de Incoming a Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism (ANAT), organizaţie al cărei preşedinte a fost între 2006 şi 2007. În 28 de ani, de când lucrează în mediul privat, Gheorghe Fodoreanu se poate mândri că a generat României circa 100 de milioane de euro prin incoming.
De-a lungul timpului, Invitation Romania a obţinut mai multe premii şi distincţii, printre care se numără: de două ori premiul internaţional al clientelei Thomas Cook, locul 1 pentru incoming şi locul 1 pentru originalitatea programului colector la Gala Top Hotels 2017 respectiv 2018, premii acordate de Federaţia Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR) şi Autoritatea Naţională pentru Turism etc.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News