Organizatorii Roland Garros, reacţie după ce Irina Begu a lovit cu racheta un copil. Adversara Irinei Begu, supărată: Suntem responsabili de rachetele noastre
Autor: Florin Răvdan | Publicat pe: 27 mai 2022, 09:14
WhatsApp
Facebook Irina Begu
Facebook Irina Begu
Organizatorii de la Roland Garros au anunţat de ce Irina Begu nu a fost descalificată după ce a lovit un copil cu racheta în meciul cu Ekaterina Aleksandrova.

”Sunt foarte dezamăgită să părăsesc Roland Garros în acest mod. Am încercat să dau tot ce am mai bun, dar simt că astăzi regulile au fost împotriva mea. Acest lucru nu ar fi trebuit să se întâmple. Sper ca după meciul de azi, regulile să fie îmbunătățite, spre siguranța tuturor. Noi suntem responsabili de rachetele noastre", a spus Ekaterina Alexandrova, potrivit eurosport.ro.

De ce nu a fost descalificată Irina Begu 

"După ce și-a pierdut serviciul (la 0-2 în setul 3), în timp ce mergea spre banca sa, Irina Camelia Begu a dat cu racheta de pământ în apropierea băncii și aceasta a ricoșat în zona spectotorilor. Racheta a aterizat în tribună și l-a șters pe un tânăr spectator.

După ce inițial s-a speriat, spectatorul s-a dovedit a fi ok. Supervizorul Grand Slam-ului a discutat cu părinții care erau cu fiul lor și aceștia au confirmat că acesta era nevătămat. Conform procedurilor, un avertisment pentru comportament nesportiv i-a fost acordat jucătoarei.", se arată în comunicatul emis de Roland Garros, conform Digisport.

Un incident văzut mai rar a întrerupt meciul Irinei Begu de la Roland Garros, contra Ekaterinei Aleksandrova. 

Irina Begu și-a pierdut serviciul chiar în debutul setului decisiv și a fost extrem de nervoasă.

La scorul de 7-6 (3), 3-6, 2-0 și serviciul pentru Alexandrova, românca a dat cu racheta de pământ. În urma unui ricoșeu, racheta a ajuns în tribună și a lovit un spectator, scrie Digisport.

Partida a fost reluată, iar Irina Begu a primit un avertisment pentru acest gest. Decizia a scos-o din sărite pe Ekaterina Alexandrova, care a cerut o sancțiune mai dură pentru adversară.

Djokovic, descalificat de la US Open pentru un gest neintenţionat 

În 2020, la US Open, Novak Djokovic a lovit cu mingea din greşeală o femeie arbitru de linie. Arbitrul a întrerupt meciul, iar sârbul a fost descalificat. 

"Cred că nu a fost intenţionat. Nu cred că oricine dintre noi, jucătorii, o face intenţionat. Am făcut break şi el a aruncat mingea. Cred că a fost ghinion, nu? Nu poţi face asta, dar cred că Novak niciodată, niciodată nu a vrut să lovească arbitrul de linie.

Îmi pare foarte rău pentru acest lucru, pentru că nu aşa îmi doream să ajung în sferturile de finală. Eu îmi vedeam de meci, jucam foarte bine şi mă bucuram de meci", a spus Pablo Carreno Busta, adversarul lui Nole de la acea vreme.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?